- Katılım
- 12 Eki 2016
- Mesajlar
- 33
- Konu Yazar
- #1
Merhaba KN-Master KN 1000 model intercom'u uzun süredir kullanmaktayım.
Ancak ses kalitesi ve seviyesi artık aşırı az gelmekte yaklaşık 100km hızda iken duyulmuyor bile.
Bu hoparlörlerin içini değiştirmek istiyorum forumda yapan eden var mıdır?
Daha kaliteli bir hoparlör alıp normal hoparlör yerine lehimleyeceğim Ancak voltaj olarak kaldırır mı vs. bir araştırma yapamadım bilgili olan birinin yardımı çok işime yarar.
https://www.roboshop.com.tr/8-ohm-plastik-hoparlor Bu tarz çok daha kaliteli bir hoparlör ile içini değiştirebileceğimi umuyorum.
Ancak ses kalitesi ve seviyesi artık aşırı az gelmekte yaklaşık 100km hızda iken duyulmuyor bile.
Bu hoparlörlerin içini değiştirmek istiyorum forumda yapan eden var mıdır?
Daha kaliteli bir hoparlör alıp normal hoparlör yerine lehimleyeceğim Ancak voltaj olarak kaldırır mı vs. bir araştırma yapamadım bilgili olan birinin yardımı çok işime yarar.
https://www.roboshop.com.tr/8-ohm-plastik-hoparlor Bu tarz çok daha kaliteli bir hoparlör ile içini değiştirebileceğimi umuyorum.