Kmyco agility cityde de ön amortisör sorununu var mıdır?

Katılım
23 Eki 2008
Mesajlar
55
Tum motor sevdalılarına merhaba!

Uzun araştırmalar sonunda agiliyt city 125 almaya karar verdim.Her yonuyle bnm icin cok mantıklı,beni tek dusunduren forumlarda bahsedilen ön süspansiyonun aşırı sertliği,herkes bi lastik değiştirmekten bahsediyor malum.acaba aynı durum yeni agility city var mı,kullanan arkadasların yorumlarını bekliyorum,bana cok yardımcı olursunuz sımdıden tesekkurler..

jantların 16 inç çıkması bu sertliği azaltmamış mıdır acaba?
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
agility cityi bilmem ama agilityde biraz sert olduğu doğru gerçi ben cbf 150 kullnıyorum arkadaşımın motorunu 30km kullandım ve benim motora göre yüksek süratlerde biraz sert doğru ama tekerlekleride haliyle ufak olduğundan böyle yapılmış.Satıcı bana yol tutuşu artırmak için yapıldığını söyledi.Bence öyle denildiği gibide sert değil ben çok beyendim motoru.Hem atak hem rahat.Eğer motoru şehiriçinde genelde kullanıcam diyorsanız tam aradığınız motor.Uzun gezilerde zorlanabilirsiniz.
 
Katılım
23 Eki 2008
Mesajlar
55
tesekkurler erdo evet genelde sehir içinde kullanıcam cok bi sorun olmaz umarım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst