KM Göstergesi geri gidiyor

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Arkadaşlar km göstergem 80 km den sonra geriye atmaya başlıyor yani 70-60 diye düşüp sabitleniyor nedeni nedir? yardımcı olabilirmisiniz :rendeer:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
sen yavaşlıyorsundur farkında değilsindir.

:mrgreen: hocam yarıldım gece vakti gülmekten kramp girdi valla hala suratımda anlamsız bir gülücük var evdekiler bu çocuk delimi diye bana bakıp bakıp duruyorlar zaten :mrgreen: sağol hocam genede tavisyen için :)
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Arkadaşlar km göstergem 80 km den sonra geriye atmaya başlıyor yani 70-60 diye düşüp sabitleniyor nedeni nedir? yardımcı olabilirmisiniz :rendeer:

80 den soora frene bassan 90-100 diye duracakmı pekii, denedinmi :queen:

bütün cvp verenlerin parmaklarına sağlık iyi güldüm akşam akşam.
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
136
ön tekerleğin hemen yan tarfında km telinin girdiği bir kısım var orayı aç büyük ihtimal onun içinde bir arıza vardır km telinnin çalışması şöğledir km teli km saatini zorlayarak hızı gösteriri km telin ön tekerlekğe giren yerinde bir kırıklık varsa belli bir zorlama olduğu zaman sıyırıyor olabilir sen benim söğlediklerimi dene bakalım benimki sadece bir öneri
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
bence kilometre numaratörü tamburları arasında boşluk vardır tabi sadece tahmin bakmak lazım
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
@hgunarbay zaten bugün yeni tel aldım dikkatlice yerleştirdim ama gene aynısını yapıyor ama komik olan tarafı hava şıcakken yapıyor yani kışın böyle bir sorunla hiç karşılaşmadım bahar aylarındada arasıra yaptı yaz gelince coştu :) neyse okadar önemli değil gerçi ama merak ettim işte.

@karmacoma hocam alemsin :mrgreen: bu arada frene basınca 80 gösteren gösterge gerçek değerine çıkıyor mesela 100 ile gidiyorsam 100 e çıkıyor sonra hızlısa fren bastığım km geri geliyor ama bu hep 80 i geçince oluyor 80 den sonra ibre geri gidiyor acaba trafik polisleri yeni bir standartmı getirdi 80i geçmek yok geçersende kaç km olduğunu göremezsin diye :mrgreen:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
136
@hgunarbay zaten bugün yeni tel aldım dikkatlice yerleştirdim ama gene aynısını yapıyor ama komik olan tarafı hava şıcakken yapıyor yani kışın böyle bir sorunla hiç karşılaşmadım bahar aylarındada arasıra yaptı yaz gelince coştu :) neyse okadar önemli değil gerçi ama merak ettim işte.

@karmacoma hocam alemsin :mrgreen: bu arada frene basınca 80 gösteren gösterge gerçek değerine çıkıyor mesela 100 ile gidiyorsam 100 e çıkıyor sonra hızlısa fren bastığım km geri geliyor ama bu hep 80 i geçince oluyor 80 den sonra ibre geri gidiyor acaba trafik polisleri yeni bir standartmı getirdi 80i geçmek yok geçersende kaç km olduğunu göremezsin diye :mrgreen:

ozaman senin motorda hız sabitleyici var
:cherry:
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
saatin içini aç dişliler arasına pislik mislik çalı çırpı girmiş olabilir,yapamazsan boz yenisini al
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
mancınık gibi seni geri çekip fırlatmasın:)
çin mallarını anlamak zor :)
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
mancınık gibi seni geri çekip fırlatmasın:)
çin mallarını anlamak zor :)

hocam katılıyorum sakat aletler bunlar benmkide bazen yapıo once brz yavaslayıp fırlıo motor bnm gosterge bikaç km oynuyo 20km dustukten snr nasıl fırlayabilecegini dusunemıom bile:queen:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
benim kinin amortisman momenti arızalanmış yukarı aşağı sallanmaktan hızımı göremiyorum 3000 km önce bıraktım zaten bakmayı. günlük km göstergesi çalışsın yeter benzin göstergem yok km hesabı yapyorum.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
amortisman momenti nedir ya???
yenimi icat edilmiş yoksa benmi bilmiom:)_?
 
Katılım
19 Tem 2007
Mesajlar
9
slm,arkadaşlarımızın da belirttiği gibi sorun tahminime göre,ön tekere bağlanan ve teli döndüren dişlide yüksek devirde teli çeviremediğinden gösterge yüksek hızı göstermiyor frene bastığında(tekerbilyası boşluğundan dolayı) dişli diğer dişliye birazdaha yaslandığı için teli normal çeviriyor diye düşünüyorum...göstergeden önce tekere bağlanan kısmı değiştir ve dene gerekli görürsen tabiki...
 
Katılım
19 Tem 2007
Mesajlar
53
arkadaşlar sizinkiler yine az da olsa çalışıyo benimkinde oda yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst