@hgunarbay zaten bugün yeni tel aldım dikkatlice yerleştirdim ama gene aynısını yapıyor ama komik olan tarafı hava şıcakken yapıyor yani kışın böyle bir sorunla hiç karşılaşmadım bahar aylarındada arasıra yaptı yaz gelince coştu

neyse okadar önemli değil gerçi ama merak ettim işte.
@karmacoma hocam alemsin :mrgreen: bu arada frene basınca 80 gösteren gösterge gerçek değerine çıkıyor mesela 100 ile gidiyorsam 100 e çıkıyor sonra hızlısa fren bastığım km geri geliyor ama bu hep 80 i geçince oluyor 80 den sonra ibre geri gidiyor acaba trafik polisleri yeni bir standartmı getirdi 80i geçmek yok geçersende kaç km olduğunu göremezsin diye :mrgreen: