Klişe olan bir "Hangisini önerirsiniz konusuna hoşgeldiniz"

Katılım
21 Tem 2016
Mesajlar
22
Öncelikle abilerim ablalarım kardeşlerim herkese merhaba
Fazla kafanızı şişirmiyip herşeyi bir çırpıda anlatıp geçicem 1.85 boyunda 76 kiloda erkek cinsiyetli ve 99 kasa bir insan türüyüm
Uzun süredir ekipman toplamaya çalışıyordum ve sonunda bu işi hayırlısıyla bitirdik. Montuydu kaskıydı ıvırıydı zıvırıydı hepsi tamam ama bilindiği üzere sıra geldi motora
(Öncelikle 2017 temmuz ayında a1 ehliyetten a2 ye geçiş yapma hakkım oluyor 99 kasa olduğumu yukarıda belirttim)
Bir kaç motor arasında kararsız kaldım ve motoru fiyatlar biraz daha düşüceği için kışın almayı planlıyorum şuan sadece motor almak için 3000 bütçem var + Buna ek olarak kışa kadar 2000 tl daha toplamayı düşünüyorum alıcağım motora göre pederden de yardım alacağım şimdi gelelim bermuda şeytan üçgenine
1- Ktm duke 125
2-Cbr 125 r
3- Cf moto 150 nk

İlk motorun olucağı için aslında birazda 2. El üründen ağzım çok yandığı için yoğurdu kaşıkla yemek istiyorum ve gözüme kalbime çok hoş gelen 150 nk modeli var pek fazla inceleme videosu olmadığı için size sormak durumundayım onun dışında klasik az yakan ucuz servis ucuz parça cbr 125 ve ÇOK ÇOK ÇOK hoşuma giden ktm duke 125 birazda hoşuma naked gittiği için duke ve nk 150 arasında kararsızım duke u 2. El nk yı 0 alıcağımı düşünürsek hepsini şöyle ortaya değerlendirirseniz çok çok sevinirim (motoru kışın ocak sonu şubat ortası gibi alacağım) sizinde önericeğiniz birşey varsa merakla bekliyorum. Tekeriniz düz bassın
 
Katılım
21 Tem 2016
Mesajlar
22
Valla hiç inceleme şansım olmadı istediğim şeylerle gerçekler farklı çıkıyor inceleyen birinden görüş almak için yazdım ama sanırım haklısın 😀
 
Katılım
3 Eyl 2015
Mesajlar
343
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tartışmasız duke! dolmadan alta bence nk..

Videosu yokmu? sen çekersin. Motor çinliye göre üst kalitede yakıt ekonomik , şekil hoş , servis parça ucuz en önemlisi motor ucuz ve 0 sana ne lazımdı? Nesi kötü? sele sert ( çözümü kolay) artçı selesi dahada sert zaten sen artçı alma baya bi süre.

Duke güzel tabiki ama alırken pahalı , servisi parçası vs bunlar hep yük.
cbr? geç onu istemiyorsun sen onu
 
Katılım
21 Tem 2016
Mesajlar
22
Abi varya tüm içimden geçenlerin cevabını vermişsin çok çok sağol güzel görüşlerin için sanırım biraz nk ya doğru ivmeleniyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:58 ----------

Öncelikle abilerim ablalarım kardeşlerim herkese merhaba
Fazla kafanızı şişirmiyip herşeyi bir çırpıda anlatıp geçicem 1.85 boyunda 76 kiloda erkek cinsiyetli ve 99 kasa bir insan türüyüm
Uzun süredir ekipman toplamaya çalışıyordum ve sonunda bu işi hayırlısıyla bitirdik. Montuydu kaskıydı ıvırıydı zıvırıydı hepsi tamam ama bilindiği üzere sıra geldi motora
(Öncelikle 2017 temmuz ayında a1 ehliyetten a2 ye geçiş yapma hakkım oluyor 99 kasa olduğumu yukarıda belirttim)
Bir kaç motor arasında kararsız kaldım ve motoru fiyatlar biraz daha düşüceği için kışın almayı planlıyorum şuan sadece motor almak için 3000 bütçem var + Buna ek olarak kışa kadar 2000 tl daha toplamayı düşünüyorum alıcağım motora göre pederden de yardım alacağım şimdi gelelim bermuda şeytan üçgenine
1- Ktm duke 125
2-Cbr 125 r
3- Cf moto 150 nk

İlk motorun olucağı için aslında birazda 2. El üründen ağzım çok yandığı için yoğurdu kaşıkla yemek istiyorum ve gözüme kalbime çok hoş gelen 150 nk modeli var pek fazla inceleme videosu olmadığı için size sormak durumundayım onun dışında klasik az yakan ucuz servis ucuz parça cbr 125 ve ÇOK ÇOK ÇOK hoşuma giden ktm duke 125 birazda hoşuma naked gittiği için duke ve nk 150 arasında kararsızım duke u 2. El nk yı 0 alıcağımı düşünürsek hepsini şöyle ortaya değerlendirirseniz çok çok sevinirim (motoru kışın ocak sonu şubat ortası gibi alacağım) sizinde önericeğiniz birşey varsa merakla bekliyorum. Tekeriniz düz bassın

Unuttuğum birşey daha bunlara ek 0 bajaj pulsar 150ns daha uygun fiyatlı bu motor ve nk 150 karşılaştırısanız sevinirim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bahsettiğin motorların temizini bulmak zor.Duke125 sıfır fiyatını haketmiyor 7 8 bine temizini bulmakda mesele yedek parçası pahalı. En güzel seçenek burda sıfır km cf almak. Bu motoru alacağına pulsar 150ns al diyenler olur.Pulsarın ikinci elden başka hiç bir artısı yok bu motora göre. Belki biraz daha torklu son hızı biraz daha fazladır.Ama eksileri daha çok.Cf moto bosh enjeksiyonlu,dört piston kaliperli,ön arka disk,su soğutma,led aydınlatma,tasarımı güzel,gösterge paneli detaylı,sıcaklık göstergesi, vites değişimi için ayarlanabilir devir uyarı lambası . Beğendiysen bütçende sıfır olarak ona yetiyorsa git al ilk sahibi sen ol.Kimsenin lafınada bakma pulsara o para veriliyorsa bu motora hayli hayli verilir.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Pulsar 150 yerine nk almanda fayda var su sogutma var buda demekkı her 1500 2000 de yag degıstırmen yerine 3000 5000 km de yag degıstırebılırsın ayrıca bizim komsu sürğcü kursunda 2 tane 150 ns var belirli devşrde bogulma falan gaz yememe yapıyo bişey taktılar düzeldi hava filitre burcumu ne öyle bişey fakat hava sogutmalı oldugu ıcın ve butun gun sabahtan aksama kadar 1 ve 2 vites motor sogumadıgı için ciddi oranda yag eksiltiyor bızım kursun yukı motoruda 1000 km de 500 ml yag eksiltiyor yag yakma yada kaçak yok kendi ustamın dedıgı e göre cok normal motor şişiyor subablar gevsedıgınden aradan kaçırıp egsozdan atıyordur dedi dogrulu konusunda bi fikrim yok ama ön arka disk sıvı sogutme 2 farklı kullanım modlu enjeksiyonlu ve görünüş olarak daha şekil olan 150 nk gözüm kapalı tercıhım olur her ne kadar çinlide olsa cf moto boş beleş motor üreticisi değil
 
Katılım
21 Tem 2016
Mesajlar
22
Öncelikle abilerim ablalarım kardeşlerim herkese merhaba
Fazla kafanızı şişirmiyip herşeyi bir çırpıda anlatıp geçicem 1.85 boyunda 76 kiloda erkek cinsiyetli ve 99 kasa bir insan türüyüm
Uzun süredir ekipman toplamaya çalışıyordum ve sonunda bu işi hayırlısıyla bitirdik. Montuydu kaskıydı ıvırıydı zıvırıydı hepsi tamam ama bilindiği üzere sıra geldi motora
(Öncelikle 2017 temmuz ayında a1 ehliyetten a2 ye geçiş yapma hakkım oluyor 99 kasa olduğumu yukarıda belirttim)
Bir kaç motor arasında kararsız kaldım ve motoru fiyatlar biraz daha düşüceği için kışın almayı planlıyorum şuan sadece motor almak için 3000 bütçem var + Buna ek olarak kışa kadar 2000 tl daha toplamayı düşünüyorum alıcağım motora göre pederden de yardım alacağım şimdi gelelim bermuda şeytan üçgenine
1- Ktm duke 125
2-Cbr 125 r
3- Cf moto 150 nk

İlk motorun olucağı için aslında birazda 2. El üründen ağzım çok yandığı için yoğurdu kaşıkla yemek istiyorum ve gözüme kalbime çok hoş gelen 150 nk modeli var pek fazla inceleme videosu olmadığı için size sormak durumundayım onun dışında klasik az yakan ucuz servis ucuz parça cbr 125 ve ÇOK ÇOK ÇOK hoşuma giden ktm duke 125 birazda hoşuma naked gittiği için duke ve nk 150 arasında kararsızım duke u 2. El nk yı 0 alıcağımı düşünürsek hepsini şöyle ortaya değerlendirirseniz çok çok sevinirim (motoru kışın ocak sonu şubat ortası gibi alacağım) sizinde önericeğiniz birşey varsa merakla bekliyorum. Tekeriniz düz bassın

Bahsettiğin motorların temizini bulmak zor.Duke125 sıfır fiyatını haketmiyor 7 8 bine temizini bulmakda mesele yedek parçası pahalı. En güzel seçenek burda sıfır km cf almak. Bu motoru alacağına pulsar 150ns al diyenler olur.Pulsarın ikinci elden başka hiç bir artısı yok bu motora göre. Belki biraz daha torklu son hızı biraz daha fazladır.Ama eksileri daha çok.Cf moto bosh enjeksiyonlu,dört piston kaliperli,ön arka disk,su soğutma,led aydınlatma,tasarımı güzel,gösterge paneli detaylı,sıcaklık göstergesi, vites değişimi için ayarlanabilir devir uyarı lambası . Beğendiysen bütçende sıfır olarak ona yetiyorsa git al ilk sahibi sen ol.Kimsenin lafınada bakma pulsara o para veriliyorsa bu motora hayli hayli verilir.

Çok teşekkür ederim verdiğin bilgiler için genelde bu çin alma en azından hindistan malıdır falan diyenler oluyor onun için sordum 150 ns yi bide belediye dağıtıyor gibi herkes alıyor ama cf moto alan daha görmedim aklımı karıştırmıyor değil

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:25 ----------

Öncelikle abilerim ablalarım kardeşlerim herkese merhaba
Fazla kafanızı şişirmiyip herşeyi bir çırpıda anlatıp geçicem 1.85 boyunda 76 kiloda erkek cinsiyetli ve 99 kasa bir insan türüyüm
Uzun süredir ekipman toplamaya çalışıyordum ve sonunda bu işi hayırlısıyla bitirdik. Montuydu kaskıydı ıvırıydı zıvırıydı hepsi tamam ama bilindiği üzere sıra geldi motora
(Öncelikle 2017 temmuz ayında a1 ehliyetten a2 ye geçiş yapma hakkım oluyor 99 kasa olduğumu yukarıda belirttim)
Bir kaç motor arasında kararsız kaldım ve motoru fiyatlar biraz daha düşüceği için kışın almayı planlıyorum şuan sadece motor almak için 3000 bütçem var + Buna ek olarak kışa kadar 2000 tl daha toplamayı düşünüyorum alıcağım motora göre pederden de yardım alacağım şimdi gelelim bermuda şeytan üçgenine
1- Ktm duke 125
2-Cbr 125 r
3- Cf moto 150 nk

İlk motorun olucağı için aslında birazda 2. El üründen ağzım çok yandığı için yoğurdu kaşıkla yemek istiyorum ve gözüme kalbime çok hoş gelen 150 nk modeli var pek fazla inceleme videosu olmadığı için size sormak durumundayım onun dışında klasik az yakan ucuz servis ucuz parça cbr 125 ve ÇOK ÇOK ÇOK hoşuma giden ktm duke 125 birazda hoşuma naked gittiği için duke ve nk 150 arasında kararsızım duke u 2. El nk yı 0 alıcağımı düşünürsek hepsini şöyle ortaya değerlendirirseniz çok çok sevinirim (motoru kışın ocak sonu şubat ortası gibi alacağım) sizinde önericeğiniz birşey varsa merakla bekliyorum. Tekeriniz düz bassın

Pulsar 150 yerine nk almanda fayda var su sogutma var buda demekkı her 1500 2000 de yag degıstırmen yerine 3000 5000 km de yag degıstırebılırsın ayrıca bizim komsu sürğcü kursunda 2 tane 150 ns var belirli devşrde bogulma falan gaz yememe yapıyo bişey taktılar düzeldi hava filitre burcumu ne öyle bişey fakat hava sogutmalı oldugu ıcın ve butun gun sabahtan aksama kadar 1 ve 2 vites motor sogumadıgı için ciddi oranda yag eksiltiyor bızım kursun yukı motoruda 1000 km de 500 ml yag eksiltiyor yag yakma yada kaçak yok kendi ustamın dedıgı e göre cok normal motor şişiyor subablar gevsedıgınden aradan kaçırıp egsozdan atıyordur dedi dogrulu konusunda bi fikrim yok ama ön arka disk sıvı sogutme 2 farklı kullanım modlu enjeksiyonlu ve görünüş olarak daha şekil olan 150 nk gözüm kapalı tercıhım olur her ne kadar çinlide olsa cf moto boş beleş motor üreticisi değil

Önceliklle güzel yorumlarınız için teşşekür ederimsanırım hedefimiz belli oldu 150 nk bakalım artık umarım umduğumuz gibi alırız aldıktan sonra iyice kafanızı ütüleriz şimdiden herkese teşekkür ederim
 
Katılım
3 Eyl 2015
Mesajlar
343
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne güzel işte, farklı olmak iyidir. bu segmentte sıvı sogutmalı motor anca iki katı fiyatlılarda bulursun. Sıvı sogutma şu demek , millet 2 kere yağ değişimi yaparken sen 1 kere yapacaksın ama kaliteli yağ kullanacaksın. ahanda yazıyorum buraya bu motora kaliteli yağ koy bakımını düzgün yap yıllarca gık demeden yürür. ki zaten sen o kadar kullanmayacaksın. senin motorunun satışı geldiği zaman zaten belli bi piyasasıda olmuş olur .Düşünecek bir şey yok burda
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ters maşada varmış motorda.Ne olduğunu tam olarak bilmiyorum ama kaza konumda bir arkadaş yamulan ön maşa için eski motorlar gibi ters maşa yapsalar böyle olmazdı gibi birşey yazmıştı oda bir artı oluyor heralde.Motor yakından kaliteli duruyor çinli gibi değil kağıt üstünde baktığın zaman kendi altımdaki z250 den daha donanımlı. Bizim zenci kawanın göstergesinde bile hiçbirşey yok bomboş :mrgreen: Destekleyin millet aldırıyoz cfyi kurbanı seçtim:mrgreen:
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Ters maşada varmış motorda.Ne olduğunu tam olarak bilmiyorum ama kaza konumda bir arkadaş yamulan ön maşa için eski motorlar gibi ters maşa yapsalar böyle olmazdı gibi birşey yazmıştı oda bir artı oluyor heralde.Motor yakından kaliteli duruyor çinli gibi değil kağıt üstünde baktığın zaman kendi altımdaki z250 den daha donanımlı. Bizim zenci kawanın göstergesinde bile hiçbirşey yok bomboş :mrgreen: Destekleyin millet aldırıyoz cfyi kurbanı seçtim:mrgreen:

Çinli bilim adamları açıklama yaptılar çin seddinden sonraki en iyi buluşları bu motormuş :)
Yıllarca ktm in tasarımlarını yapmış bi firma işide biliyorlar çinli deyip ön yargılı olmamak lazım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çinli bilim adamları açıklama yaptılar çin seddinden sonraki en iyi buluşları bu motormuş :)
Yıllarca ktm in tasarımlarını yapmış bi firma işide biliyorlar çinli deyip ön yargılı olmamak lazım :)

Değilim zaten bu motoru seviyorum. 150 cc naked düşünseydim şans vereceğim tek motor bu olurdu.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
bızım kursun yukı motoruda 1000 km de 500 ml yag eksiltiyor yag yakma yada kaçak yok kendi ustamın dedıgı e göre cok normal
Normal değil bende şu uzun yol yapmaz dedikleri alt motoru oynanmış 210cc'lik Cg var. 100-110km hızla uzun yol gittiğim hâlde, şehiriçi tapapaz sürdüğüm halde en son yağ değişiminden sonra 600km'de hiç yağ eksiltmedi.
 
Katılım
3 Eyl 2015
Mesajlar
343
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5cbc01d0-4af0-4a02-ae0a-cdfefa50fff3.png

650nk

123fce70-2f1b-42f9-8ac0-998cb311843f.png

400nk

oneyydigız..
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Normal değil bende şu uzun yol yapmaz dedikleri alt motoru oynanmış 210cc'lik Cg var. 100-110km hızla uzun yol gittiğim hâlde, şehiriçi tapapaz sürdüğüm halde en son yağ değişiminden sonra 600km'de hiç yağ eksiltmedi.

O olayı bu gün çözdük alt tıpadan atıyormuş sıkıştırınca alt tıpayı değiştirdik dahada eksiltmez heralde
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst