Klasik Oto ve Motosiklet Fuari 2016 Fransa

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Dün yani 13 mart pazar günü hava günesli yani motora binmeye müsaitti.
Ayrica çok ilgimi çeken klasik otomobil ve motosiklet fuari vardi.
Bende attim kendimi disari ve fuara gittim.
Fuar alanina vardigimda görevliler önümü kesip beni baska bir güzergaha yönlendirdiler. Meger motosikletler için ayri bir park yeri yapmislar.
Park yerinden bir kaç görünüs.



Renk uyumu sahane



Beyaz çok yakismis



Az ilerde kisisellestirilmis bir mavi güzel



Motosikleti park edip kapiya yöneldim ve su araba dikkatimi çekti. Daha dogrusu arabanin üzerindeki satilik yazisi.:)



Bir çok otomobil fotografi da çektim tabi ama sadece bunu paylasacagim. Bu modeli her gördügümde alsamya sundan bir tane derim.
Sonra dertsiz basima dertmi alacam yahu deyip vazgeçer unuturum.
Ta ki baska bir tanesine rastlayincaya kadar:p
Yine öyle oldu gittim baktim fiyatini sordum.
4200€ deyince keriz ariyor herhalde diye vazgeçtim.:)
Yani bir sonrakini görünceye kadar.:bounce:

Fuar alaninin bahçesi bir pazar yerini andiriyor.



Akliniza gelebilecek bütün araçlarin yedek parçasi var.
Örnegin su rafta gördükleriniz otomobil fari.:cherry:



Neyse içeri girelim.



Yukarida gördügünüz scooter 1949 model Bernardet B49
2 zamanli ve 2 silindirli Fransiz yapimi bu marka 1956 yilinda satilina kadar çok güzel scooterlar üretmis.
Gezmeye devam edelim.



Bu harika BMW 1936 model bir R4
400cc
12 beygir gücünde ve 100 km/h hiz yapabiliyor.
Satilik degildi ama disarida satilik bir baska Bmw vardi.
Su oluyor kendisi



Kokpitten görünüs



Tekrar içeri girelim.



Bu acayip aletin markasi Cushman
Cushman 53A diye geçiyor.
1944 model ve 4.6 beygir
Amerikan yapimi


Harika bir DFR
Bu gördügünüz 1924 model bir yaris motosikleti.
Fransiz yapimi bu motosiklet 175cc ve 80 km/h hiza sahip.
1925 yilinda Maurice Raguet ile katildigi Gaeux grand prix'ini kazanmis.


1972 model Ducati Desmo


Bu arkadas 1957 yilinda ve hatta yakinlarinda bu bisikletle dolasarak ekmek falan satarmis.
Böyle bir postacida var daha sonra tanisacaksiniz.:)
Motosikletlere devam edelim.



1927 model Gillet
Belçika yapimi bu motosiklet 500cc

Birazda savasalim.:)



Bu arkadas dünya savasina katilan askerlerden biri.
Motosiklet
Gnome et Rhone 750 XA
1938 model ve 750cc
Fransiz yapimi bu motosiklet 90 km/h hiz yapabiliyor.
Disarda Bir baska Gnome et Rhone gördüm daha detayli incelemeniz için.



Yine bir baska savas makinasi.



Tüfege dikkat




Tekrar içeri.
O birrr Harrrleyyy:cat:



Bu Harley WLA diye geçiyor.
1942 model
750cc
Amerikanin göz bebegi bu motosiklet 110 km/h hiz yapiyor.

Harleyle devam edelim



Harley Davidson 18 S
1918
1010cc
8.68 beygir
90 km/h hiz yapabiliyor
3 vitesli manyetolu

Sepetini de görün



Ve para ile almanin neredeyse imkansiz hale geldigi bir Honda

Honda CB 750 K2
736.4cc
67 hp
200 km/h

Cafe racer manyakligi yüzünden nesli tükenmek üzere.


Hiç olmazsa bunu kurtarmislar diye teselli bulup baska bir motosikletin yanina gidiyorum.



Honda RTL 250S
Herhalde tarihteki ilk triallerden bu motor.:)
O kadar eski degil canim 1986 model
250cc bu motor sadece 86 kiloymus.:sunny:

Trialden kardesi krosa geçelim.

Husqvarna Cross
1972
250cc
30cv

Hangi kaski alsam diye kafa yorup duruyorsunuz ya.
Bakin eskiden neler takiyormus insanciklar.:p


Yani halinize sükredin.
Simdikiler sharpdan yildiz begenmiyor.:)

Enteresan bir tablo.




Bu duvarda asili olan motosikletin sahibi 1936 yilinda henüz 2.5 yasinda en küçük motorcu ünvanini almis.
Motosikleti babasi yapmis.
Terrot ailenin soyadi


Jonghi E
125cc
1949 model
2 zamanli
80 km/h hiz yapiyor

Yakin zaman yarisçilarindan birine de rastladim.



Kawasaki GPZ
1982 model bu motosiklet
550cc
60cv gücünde ve
210 km/h hiz yapabiliyor.



Yukarida gördügünüz scooter bir Lambretta
Lambretta LD 125
1957 model
2 zamanli tek silindir
123cc
5cv
3 vitesli
gördügünüz pedal fren pedali oluyor.

Harika bir lady



Bu aletin markasi Minerva
Hem zincir hem kayisli.
Benzin bitince pedala devam.:)





Motoconfort U26C
1956 model bu motor 175cc
1500€ ya satilikti.

Bir baska Motoconfort



Bir baska Fransiz markasinda sira


250cc hacmindeki bu Peugeot 1000 euroya satildi.


Ve postacimiz

Bisikletin önünde gördügünüz kutu bir telefon.

Gelelim fuarin en ilginç traktörüne
pardon motor diyecektim....:p




Bu yesil seyin markasi Rokon
1980 model 146cc hacme sahip bu motorun en önemli özelligi 2 çeker olmasi.
Yani 2x2
yani hem önden hem arkadan çekisli bu motor.

Son olarak Triumph tezgahina yanasalim.



Asagida gördügünüz bir Daytona



1970 model bu motosiklet 2016 modelle neredeyse ayni
Adamlar hiç kendilerini bozmamislar.
:)

Daha fazla uzatip sayfayi sisirmek istemiyorum.
Daha fazla fotograf görmek isteyenler buraya tiklayarak facebook sayfamdan takip edebilirler.
Ya da resimlerin üzerine tiklarsaniz da olur.:)
Hepinizi öptüm by.:)
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
Paylaşım için teşekkürler.
Triumph hala aynı modelle devam ediyor anlaşılan :)
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Cafe racer manyakligi yüzünden nesli tükenmek üzere demişiniz. ne doğru bi laf etmişiniz :) çoğumuz daha dünyada yokken onlar vardı. o zamanın teknolojisiyle nasıl üretildiler kim bilir.. bunların karşısında para dahi değersiz kalır
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
155
Abi araçların kilometresi çok yüksek oluyor Fransa'da. Fransızlar iyi mi bakıyor araçlarına yoksa uzak mı durmak lazım? :D
 
Katılım
22 Nis 2014
Mesajlar
296
Ağzım açık kalakaldım abi Triumph da kesilince valla bi an üzüldüm ya ulan az daha yok mu dedim :queen: neyse ki varmış :cherry:
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
155
konu dışı muhabbet oldu biraz :D kayınço 6 senedir aynı araçla geliyoruz dedi. 367 bin km olmuş araç. Türkiye'de olsa hurda deriz direk :D
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
oyy oyyy neler varmış neler... bu görsel zevki yaşattığın için teşekkürler abi :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Yaw arkadaş sen ne mubarek adamsın :) Çok dua aldın haberin olsun.

Güzel bir gezi güzel bir paylaşım anlatım tarzın da lezzet katmış amaaaaa bir de fotoğraf çekmeyi bilseydin manyak birşey olacaktı. Neyseki hala vakit var tekrar gidip daha çok dua almak için güzel fotoğraflar çekeceğine eminim :)))


Eline emeğine sağlık.
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
443
evet, bizim geçenki fuarcıkla karşılaştırıp hangi seviyede olduğumuzu tekrar görmüş olduk. (ablaaaa bi resim çekilek :))
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Sinan fotoğraf çekme işi hakikaten becerebildiğim bir şey değil. Bunları da cep telefonuyla çektim.
Zaten beceremiyorum bir de üstüne stantlara saçma sapan ışıklar koymuşlar çoğu fotoğraf ışıkların kurbanı oldu.
Aslında böyle etkinliklere fotoğraf makinası ile gidip acele etmeden çekimler yapmak lazım ama ben kendim için gezen biriyim. Yani fuara gideyim sonra gelip mtde konu açayım gibi bir düşüncem yoktu.
Facebook'a yükleyince ulem bizim çocuklarda sebeplensin diye düşünüp konu açtım.
Bu arada mesaj yazan beğenen herkese teşekkürler.
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
578
Üstad eline sağlık. Çok güzel bir paylaşım. Fransa'da olmanın avantajını kullan.
Bu arada, dün televizyonda parisin batısına, okyanusa doğru gezen bir motosikletli programını izledim. Yabancı kanaldı. Köylere ve doğaya hayran kaldım. Tam gezilecek görülecek yerler. İnşallah aynı yollarda bende gezmek isterim.
Kısmet bu işler.
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
867
Face sayfam var. Oradan beğen'i tıklayıp sayfayı takip ediyorum ama

kaydol deyince başka bir internet sitesi çıkıyor oraya kaydolamıyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst