Klasik Honda

Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
429
Merhabalar.
Kesip biçmelik, modifiyelik bir motosiklet bakıyordum sahibindende şu honda gözüme çarptı. Farklı ve güzel bir duruşu var. Birkaç oynamayla baya ilgi toplayacaktır diye düşünüyorum. Ama daha önce hiç görmediğim bir motosiklet. Hakkında bilgisi olan, daha önce kullanmış veya şu anda kullanan varsa bilgi verebilir misiniz?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ler-orjinal-japon-1977-model-163125377/detay/

Edit:Bir de bu evrak var satış yok ne demek birkaç ilanda daha görmüştüm.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Yani demekki plaka ruhsat yok. Ya çalıntı ya buluntu ya satılmış teslim edilmemiş yada hurdaya düşürülmüş makine.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ruhsatı var SATIŞI YOK,,, demek motorun RUHSATI AHMET YURDUNAFENA adına kayıtlı,
Fakat Ruhsat Sahibi YURDUNAFEDA olmuş,

ve satış verilemiyor anlamında yazılmıştır,,,
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Ruhsat Senin üzerine,
Fakat ASKERDESIN Ve motor baglandı,

SENDEN BASKASI O MOTORA MUDAHALE EDEMEZ,

Eğer ruhsat sahıbı veya NOTERDEN VEKALET VERİLMİŞ HERHANGİ BİRİ YOK İSE o motora HİÇ BİR KİMSE MUDAHALE EDEMEZ,
BAĞLANIRSA ÇIKARTAMAZ,

KAZA SORASI ÖDEMESİNİ ALAMAZ...
 
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
48
Merhabalar.
Kesip biçmelik, modifiyelik bir motosiklet bakıyordum sahibindende şu honda gözüme çarptı. Farklı ve güzel bir duruşu var. Birkaç oynamayla baya ilgi toplayacaktır diye düşünüyorum. Ama daha önce hiç görmediğim bir motosiklet. Hakkında bilgisi olan, daha önce kullanmış veya şu anda kullanan varsa bilgi verebilir misiniz?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ler-orjinal-japon-1977-model-163125377/detay/

Edit:Bir de bu evrak var satış yok ne demek birkaç ilanda daha görmüştüm.

Güzel düzenlemelerle harika bir 'cafe racer' elde edebilirsiniz.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Merhabalar.
Kesip biçmelik, modifiyelik bir motosiklet bakıyordum sahibindende şu honda gözüme çarptı. Farklı ve güzel bir duruşu var. Birkaç oynamayla baya ilgi toplayacaktır diye düşünüyorum. Ama daha önce hiç görmediğim bir motosiklet. Hakkında bilgisi olan, daha önce kullanmış veya şu anda kullanan varsa bilgi verebilir misiniz?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ler-orjinal-japon-1977-model-163125377/detay/

Edit:Bir de bu evrak var satış yok ne demek birkaç ilanda daha görmüştüm.

Zaten senin yapmak istedigini yapmislar motosiklete.
Yani fotografta gordugun motosiklet, baska bir modelin kesilip biçilmis hali.:)
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
429
Zaten senin yapmak istedigini yapmislar motosiklete.
Yani fotografta gordugun motosiklet, baska bir modelin kesilip biçilmis hali.:)

İlk defa görüyorum, honda nın böyle bir motoru olduğunu sanmıştım. :)

Herkese bilgi için teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst