KKTC'den selamlar Varadero XL 1000VA

Katılım
21 Eki 2008
Mesajlar
13
KKTC'den herkese selamlar

İsmim Hamdi Turgut Vehbi. 21 senedir motorsiklet kullanıyorum. En son aldığım motosiklet Honda Varadero XL 1000VA (2008). KKTC Başbakanlık Enformasyon Dairesi'nde Basın-Yayın ve Enformasyon Memuru olarak görev yapmaktayım. Bu görevime ek olarak KKTC Cumhurbaşkanlığı Kayıplar Komitesi'nin resmi fotoğrafçısıyım. 1963-74 yılları arasında kaybolmuş olan Kıbrıslı Türkler ve Rumların kalıntılarını arıyoruz. Sizlere zaman zaman gerek KKTC'de gereksede Güney Kıbrıs'ta yaptığımız ve yapacağımız gezi resimlerini göndereceğim.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
hoşgeldiniz.katılımcı olmanız dileğiyle.fotoları sabırsızlıkla bekliyoruz :cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
adana'dan sevgilerle.hoş geldiniz.bizler size komşu sayılırız.buralara gelirseniz haberleşelim.buluşur,tanışır,yardımcı olmaya çalışırız.sevgilerimle.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Aramıza hoşgeldin arkadaşım... Yakın bir tarihte MUĞLA MT olarak Kuzey Kıbrısa bir gezi yapmayı planlıyoruz. İnşallah program belli olduğunda size haber verirriz ve en azından Kıbrıs ta tanışma fırsatı yakalarız...:bounce:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Aramıza hoşgeldin ; Kalıcı olman dileği ile.. Kıbrıs a selamlar..
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
hoşgeldiniz sefalar getirdınız umarım kalıcı ve katılımcı olursunuz.....
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Başkentten saygı ve sevgiler.Kıbrısa Gazimagosaya gittim.Onun haricinde bir yerini görme gezme fırsatım olmadı.Sayenizde geri kaln kısımlarıda görürüz inşallah.
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
KKTC'den herkese selamlar

İsmim Hamdi Turgut Vehbi. 21 senedir motorsiklet kullanıyorum. En son aldığım motosiklet Honda Varadero XL 1000VA (2008). KKTC Başbakanlık Enformasyon Dairesi'nde Basın-Yayın ve Enformasyon Memuru olarak görev yapmaktayım. Bu görevime ek olarak KKTC Cumhurbaşkanlığı Kayıplar Komitesi'nin resmi fotoğrafçısıyım. 1963-74 yılları arasında kaybolmuş olan Kıbrıslı Türkler ve Rumların kalıntılarını arıyoruz. Sizlere zaman zaman gerek KKTC'de gereksede Güney Kıbrıs'ta yaptığımız ve yapacağımız gezi resimlerini göndereceğim.

aramıza hoş geldin kıbrıs girnede vatani görevimi yapmıştım fotolarını görmek güzel olurdu hep derdim ya bizi salında kıbrısı komple alalım diye:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst