- Katılım
- 7 Ağu 2006
- Mesajlar
- 13
Olmadı
Şimdi sabah sabah olmadı yaa :mrgreen:
insanın çalışası bile gelmiyor ustaaa..
Şimdi sabah sabah olmadı yaa :mrgreen:
insanın çalışası bile gelmiyor ustaaa..
sametcakar' Alıntı:lan ozan hani beraber gidicektik. aacağın olsun senin. küstüm oynamıyom![]()
ghostriderrrr' Alıntı:ÇOK GÜZEL BİR TUR YAPMISSIN AMA KESKE ŞARKÖYEDE UĞRASAYDIN BURASIDA ÇOK GÜZEL BİRDAHAKİ SEFERE UĞRAMANI TAVSİYE EDERİM:cat:
Gideriz be abicim bir ara Tekirdağ'a köfte yemeye. Ama senin mavi lambalar da acaip ha sen arkadan gelirken ben dikizden bakıyorum mavi ışıklı sanki polis arabası geliyor. Bir ara Tekirdağ gezisi düzenleriz tabii Ozan bizi götürürse,bende biraz yol yapmak istiyorum. Senin motor valla canavar gibi geliyordu yolda maşallah her bakımını yap Allahın izniyle hiç birşey olmaz. Sağlıcakla kalındex_cooler' Alıntı:Harika bir gezi olmuş nasıl canım çekti anlatamam, uzun ve güzel virajlı yollar. Harika manzaralar eşliğinde tatlı bir rüzgar esintisi, eline sağlık dostum :salut: Böyle hafta sonu sabahtan gitsek hava kararmadan dönsek olur mu acaba? Cuma günü Hava karardığından bizimkiler çok korkmuş bişey olacak diye. Belki gündüz vakti daha rahat izin alabilirim. Kendine çok iyi bak, Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin hepimize
Birde benim asya 125t sorun çıkartır mı yolda? Malum gaz teli kopar, fren boşalır gibi düşünceler geliyor aklıma.