Kızıl Tilki'nin Tekirdağ Gezisi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lan ozan hani beraber gidicektik. aacağın olsun senin. küstüm oynamıyom :(:(
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
16
gerek yok..

sevgılı dostum..
bu edebı yetenegını bır gun gelıp vurucu ıfadelerle kullanacagını bılıyordum ama bu kadarını tahmın etmemıstım.
tebrık ederım..


dun ıcın ayar yapamadık ama fırsatları degerlendırmek lazım..
ırtıbatı koparmayalım kardesım.
:bounce:

saygılar.
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sametcakar' Alıntı:
lan ozan hani beraber gidicektik. aacağın olsun senin. küstüm oynamıyom :(:(

Samet'cim beni bağışla.Tilki tahrik etti beni.Şeytana uydum aniden.
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
226
ÇOK GÜZEL BİR TUR YAPMISSIN AMA KESKE ŞARKÖYEDE UĞRASAYDIN BURASIDA ÇOK GÜZEL BİRDAHAKİ SEFERE UĞRAMANI TAVSİYE EDERİM:cat:
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ghostriderrrr' Alıntı:
ÇOK GÜZEL BİR TUR YAPMISSIN AMA KESKE ŞARKÖYEDE UĞRASAYDIN BURASIDA ÇOK GÜZEL BİRDAHAKİ SEFERE UĞRAMANI TAVSİYE EDERİM:cat:

Teşekkür ederim üstadım.:rendeer: Aslında ne iyi olur.Şarköy'ün yollarının bol kıvrımlı ve inişli çıkışlı oldğunu hatırlıyorum.Küçükken bir kez gitmiştim.Allah nasibederse belki cümbür cemaat geliriz ziyaretine.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
69
dex_cooler' Alıntı:
Harika bir gezi olmuş nasıl canım çekti anlatamam, uzun ve güzel virajlı yollar. Harika manzaralar eşliğinde tatlı bir rüzgar esintisi, eline sağlık dostum :salut: Böyle hafta sonu sabahtan gitsek hava kararmadan dönsek olur mu acaba? Cuma günü Hava karardığından bizimkiler çok korkmuş bişey olacak diye. Belki gündüz vakti daha rahat izin alabilirim. Kendine çok iyi bak, Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin hepimize :)

Birde benim asya 125t sorun çıkartır mı yolda? Malum gaz teli kopar, fren boşalır gibi düşünceler geliyor aklıma.
Gideriz be abicim bir ara Tekirdağ'a köfte yemeye. Ama senin mavi lambalar da acaip ha sen arkadan gelirken ben dikizden bakıyorum mavi ışıklı sanki polis arabası geliyor. Bir ara Tekirdağ gezisi düzenleriz tabii Ozan bizi götürürse,bende biraz yol yapmak istiyorum. Senin motor valla canavar gibi geliyordu yolda maşallah her bakımını yap Allahın izniyle hiç birşey olmaz. Sağlıcakla kalın
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
73
arkadaşım gerçekten tebrikler çok güsel bi gezi olmuş bende edirneye gitmeyi planlıyorum:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst