kamsea Katılım 20 Ağu 2005 Mesajlar 256 2 Eyl 2010 Konu Yazar #1 http://www.facebook.com/video/video.php?v=428697279382&ref=mf
m.şanveren Katılım 8 Ağu 2008 Mesajlar 1,890 2 Eyl 2010 #2 Honda,hayat onda diye boşuna demiyorlar:cherry:
kashmar54 Katılım 8 May 2008 Mesajlar 803 2 Eyl 2010 #7 kız motor olduktan sonra kamera direk arkaya doğru iniyo :cherry:
AzRaİL42 Katılım 21 Haz 2010 Mesajlar 775 2 Eyl 2010 #8 Honda Kadar Zevk Verseydin Gaz Koluna Değil Sana Asılırdım Güzelim...Die Bi Söz Geldi Aklıma :mrgreen:
Honda Kadar Zevk Verseydin Gaz Koluna Değil Sana Asılırdım Güzelim...Die Bi Söz Geldi Aklıma :mrgreen:
qsTah Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 3 Eyl 2009 Mesajlar 777 2 Eyl 2010 #9 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. bu motoru garaja sokup, granajları söküp, özellikle şu depo granajlarını.. sağlam bir modifiye yapmak lazım...
bu motoru garaja sokup, granajları söküp, özellikle şu depo granajlarını.. sağlam bir modifiye yapmak lazım...
kashmar54 Katılım 8 May 2008 Mesajlar 803 2 Eyl 2010 #10 motorla eve dönüp garaja koyunca tekrar kız oluyomu acaba? honda bu uzun km ye dayanıklıdır.
S serhatarman Katılım 4 May 2010 Mesajlar 165 2 Eyl 2010 #11 AzRaİL42' Alıntı: Honda Kadar Zevk Verseydin Gaz Koluna Değil Sana Asılırdım Güzelim...Die Bi Söz Geldi Aklıma :mrgreen: Genişletmek için tıkla ... dogru söze ne hacet
AzRaİL42' Alıntı: Honda Kadar Zevk Verseydin Gaz Koluna Değil Sana Asılırdım Güzelim...Die Bi Söz Geldi Aklıma :mrgreen: Genişletmek için tıkla ... dogru söze ne hacet