Kız Arkadaşın yokmu muhabbetleri:)

Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
287
*.-kiz arkadasin yok mu?
-cumaya gitti, gelecek.

*.-kiz arkadasin yok mu?
-"yok mu" derken bir alay mi sezdim yoksa bana mi oyle geldi?
-yok canim ne munasebet!
-yikil karsimdan!
-emredersin abi!

*.-kız arkadaşın yok mu?
-olsa dükkan senin.

*.- kız arkadaşın yok mu
- ne para, ne araba, ne de manita... alem duysun boyle aski bu alemde kral carsi...

*.- kız arkadasın yok mu?
- dur bakalım bi dk... karyolanın altında bi tane olucak..

*.-kız arkadaşın yok mu?
-yok.. *kader utansin stili bakış*
-olm olmaz tabi bak bunca kitap var burda ama sen adam olmamışsın.birde akıllı geçinirsin , akamadın ortamlara zamanında , asosyallik çukurunda define arıyosun , bitmişsin sen.
-bana boyle seylerle gelmeyin

*.- kiz arkadasin yok mu?
- erkek adamin erkek arkadasi olur

*.-kiz arkadasin yok mu?
-yok yaf ne isim olur?!?!
-nie öyle diyorsun abi,ask guzel seydir.
-yok olm,bana ters öle seyler...istesem bulurum ama isim olmaz...

*.- kız arkadaşın var mı senin?
- olamıyor... kadınlarla arkadaş olduğunda sana aşık oluyorlar, sen de kaptırırsan kendini aşka, o zaman arkadaşlık yok deyip, yeni arkadaşlar aramaya gidiyorlar.



*.- kiz arkadasin yok mu?
- hayirdir aslican bana mi yaziyosun?
- yok cnm sadece sordum..
- yeme beni.. benim de gozum var sende..
- ay bi an cok korkuttun mithatcan.. seni seviyorum..

*.(ekonomist)
-kız arkadaşın yok mu?
-farzedelim ki var...

*.(kankigiller)
-kız arkadaşın yok mu senin?
-vaaar, deeerrmiişiim..
-ben de yeeerrrmiişiiimm...

*.(kılıbık)
-kız arkadaşın yok mu senin?
-yok, karım kızıyo..



*.-kiz arkadasin yok mu?
-peki ya senin!
-abi sana sordum ben !
-tamam bende sana sordum!
-ama once ben sordum!
-olsun bende sordum!
-tamam tamam sustum!

*.- kız arkadaşın var mı ?
-var ama vermem..

*.- vardi belediye zehirledi... neden hatirlattiniz simdi?

*.-kız arkada$ın yok mu?
-yok
-nasıl yani senin gibi birinin...
-bana asılıyor musun?
-yok canım nerden çıkardın
-erkek arkadasın var mı?
-yok

*.-kız arkadaşın yok mu?
-sevgilim yok ama umudum var.,

*.-ya senin kiz arkadaslarin yok mu tanistirsana
-yok kardesim.olanlarla da o tur baglantilarim mevcut degil.yedirtmem elaleme hatunlari
-nie yok lan?:mrgreen:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
*-kız arkadaşın yok mu?
-sana ne?
-...

*kız arkadaşın yok mu?
-niye?
-...

*kız arkadaşın yok mu?
-bu akşam yemek için patlıcanlı musakka yapmayı düşünüyorum, ne dersin?
-...

*-kız arkadaşın yok mu?
-ben ipneyim
-...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst