Hocam inan bana herşey olması gerektiği gibi. activ 100'ü biliyorum, 125i bilmiyorum ama o da olsa olsa 8 beygirdir. 8 beygirin yapacağı hız da 80 kilometre saattir. büyük ihtimalle etrafınızda bu motorla 120 yaptığını söyleyen insanlar vardır. onlara inanmayın. bahsettikleri hız yokuş aşağı, rüzgar avantajıyla ve biraz da abartma sayesinde 120 oluyor. Normal şartlarda o motorun yapacağı hız zaten 80dir. Dişliler ile oynasanız da belki 85 yapar.
Tabi son hızını beğenmeyip dip gaz gittikçe de yakıt sarfiyatı artıyor. 3.5 litre ile 120 kilometre de aslında gayet iyi bir tüketim. ben 100cc'lik SYM Mio ile 3.5 litre ile 100km yapıyordum. Dip gaz vermeyip biraz ekonomik kullanırsanız, motoru tanıdıkça bir depo ile yaptığınız 120 kilometrenin daha da yükseleceğini göreceksiniz.