Kymco kıymco actıv 125 yürümüyor.

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
18
kymco actıv 125 sahibiyim.5500km.deyim.motorumun sürati 80 km geçmiyor.ön dişliyi büyütmek mümkünmüdür.yakıtta fazla.1 depo ile(3.5lt)120 km yol gidiyorum.fazla süratte yapmıyorum.yardımcı olan arkadaşlara şimdiden tşk ederim.herkese kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Hocam inan bana herşey olması gerektiği gibi. activ 100'ü biliyorum, 125i bilmiyorum ama o da olsa olsa 8 beygirdir. 8 beygirin yapacağı hız da 80 kilometre saattir. büyük ihtimalle etrafınızda bu motorla 120 yaptığını söyleyen insanlar vardır. onlara inanmayın. bahsettikleri hız yokuş aşağı, rüzgar avantajıyla ve biraz da abartma sayesinde 120 oluyor. Normal şartlarda o motorun yapacağı hız zaten 80dir. Dişliler ile oynasanız da belki 85 yapar.
Tabi son hızını beğenmeyip dip gaz gittikçe de yakıt sarfiyatı artıyor. 3.5 litre ile 120 kilometre de aslında gayet iyi bir tüketim. ben 100cc'lik SYM Mio ile 3.5 litre ile 100km yapıyordum. Dip gaz vermeyip biraz ekonomik kullanırsanız, motoru tanıdıkça bir depo ile yaptığınız 120 kilometrenin daha da yükseleceğini göreceksiniz.
 
Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
18
125 cc 9 hp motor 100 km'yi rahat görmesi gerekmezmi.innova 3.viteste 80 km yapıyor.kymco süper 8 kullandım.125cc motor hacmi.düzde 110 bastım.titanlarda 100-110 rahat gidiyor.motoru yaaş kullanırım.forumlardan okuduğum kadarıyla cuplar 1 litre benzin ile 50 km gitmesi gerekir.3,5 litre ile 160 km yapmam gerekir.hava filitresini yeni temizlettim.bujiiyi değissem farkedermi acaba.herkese selamlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
83
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kymco aktiv 125 8hp dir kymco nun sitesinde yanlış ve aldatıcı bilgiler yazılmış ben kendileriyle mail yoluyla irtibat kurdum yanlışlarını kabul ettiler

doğrusu burda, isteyen olursa mailide koyarım buraya

http://www.kymco.com/showroom/showroom_spec.asp?MotorCTID={3091C29C-6769-4F5A-ABCB-282FE6BBFAF8}
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
bende agility 125 var yakıt 1 depo ile 160 km ama çoğunlukla iki kişi biniyorum tek kişi düz yolda max 115 yaptım iki kişi max. 105 gördüm çok rahat 90 görebiliyorum. Ben 95 oktan alıyorum.
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
125 cc 9 hp motor 100 km'yi rahat görmesi gerekmezmi.innova 3.viteste 80 km yapıyor.kymco süper 8 kullandım.125cc motor hacmi.düzde 110 bastım.titanlarda 100-110 rahat gidiyor.motoru yaaş kullanırım.forumlardan okuduğum kadarıyla cuplar 1 litre benzin ile 50 km gitmesi gerekir.3,5 litre ile 160 km yapmam gerekir.hava filitresini yeni temizlettim.bujiiyi değissem farkedermi acaba.herkese selamlar.

aynen düsündügün gibi,bende innova var ve 3,5 lt. benzinle 160-170km yapmakta ve hafif gazla 4.viteste 80 i görmekte,düz de 120 rüzgarı arkana alırsan da 130 rahat görmekte...
 
Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
18
bursa'da işten anlayan servis varmı.bikaç servise gittim,çare olamadılar.bandırma serviisi iyimidir.gönen'deyim.bursa'yada götürebilirim motoru.tavsiyeleriinizi bekler,tşk ederim.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Activ 125'in 100 görmesi gerekir, hava ayarından kaynaklı olabilir.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
kymco actıv 125 sahibiyim.5500km.deyim.motorumun sürati 80 km geçmiyor.ön dişliyi büyütmek mümkünmüdür.yakıtta fazla.1 depo ile(3.5lt)120 km yol gidiyorum.fazla süratte yapmıyorum.yardımcı olan arkadaşlara şimdiden tşk ederim.herkese kazasız sürüşler dilerim.

bende straight 150 var eger basmadan 70-80 arasında gidersem 2.6litre ile 100km gidebiliyorum, son süratim 120 ama rüzgar arkadan gelirse ,senin motorunun en son gideceği 100-110 arası, oda rüzgarı önden almazsan yakıt tüketiminde yaklaşık yüzde 10 fazla,güzel bir karbüratör ve subab ayarı ile tahminimce bu değerlere sende çıkarsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst