Kısıtlamada polisten kaçarken yaşlı adamı öldürdü..

Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
haftaiçi çalıştırıp, haftasonu da evde oturacaksınız muhabbetini sorgulamadan tartışmanın bir anlamı yok. ne polis ne motorcu ne de dayı. bir tane suçlu var.

18 yasini gecmis, okumasi yazmasi olan, duyu organlari yeterli derecede calisan birinin merkezi yonetim tarafindan belirlenmis, "haftasonu x-y saatleri arasinda belirli kosullar disinda sokaga cikmasi, yazili izin olmadan kisisel araclarini kullanmasi yasaktir" cumlesine uymayip sokaga cikip bir insana carpip olumune sebep olmasi suc mudur degil midir onu tartisiyoruz.

Ben niye cikmiyorum haftasonu motorumla? Niye sadece evime yurume mesafesindeki firindan ekmek/pogaca alip evime donuyorum? Kurallara yasalara uymayacaksak niye kendimize akilli yaratik diyoruz?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
haftaiçi çalıştırıp, haftasonu da evde oturacaksınız muhabbetini sorgulamadan tartışmanın bir anlamı yok. ne polis ne motorcu ne de dayı. bir tane suçlu var.

Klasik muhabbet, virüs iş yerinde bulasmıyor kafede mi bulaşıyor şeysi.

haftada 5 gün işe gittiğinde serviste ortalama 20 kişi, ofiste 10 kişi toplamda 30 kişi ile temas halindesin. Bunlar standart kişiler. (işe göre değişiklik gösterebilir)

Sen dahil bu 30 kişi sokaga cıkma yasakları sayesinde kuralları ihlal etmediği ve uydugu sürece siz hariç neredeyse kimse ile muhattap olmayacak.

Ancak aksam 9 dan sonra çıkma , haftasonu cıkma olayları oldugunda 30 kişi haricinde kafeye gidip oturdugunda 30 kişi, bara gittiğinde 30 kişi, pikniğe gittiğinde 30 kişi vs. vs. ve bunların muhattap oldugu yüzlerce kişi seni risk grubuna sokacak.

yani bir yerde korona riskini aynı grup içerisinde döndürme durumu var bir yerde yüzlerce kişi arasında bilinmeyen denklemlerle döndürme var.
Açıkçasoı hukumetin bu yasaklarını desteklıyorum, hatta haftasonu sadece pazar günü 2 -3 saatliğine marketler acık olmalı. herkes market ayagına geziyor.


- Şimdi yukarda dediklerime karşılık "ben fabrikada calısıyorum 1000 kişi, otobüsle gidiyorum 50 kişi" diyeceksin. haklısın. Ancak hükümet parayı hortumladı, seni işe göndermeyecek güç yok adamalarda, yediler. Neresinden virüsü kıssak kardır diye düşünüyorlar. Ne yazık ki işe otobüsle gitmen işyerinin sorumlulugunda olan servis koymamasından kaynaklı bir durum, 1000 kişi calısman da iş yerinin düzeni ile alakalı.

Benim calıstıgım fabrikada binlerce kişi calısıyor, korona önlemleri için aklına gelmeyecek derecede minimum temas durumu var. Gun içerisinde barkod sistemi ile kim kimle aynı servise binmiş, kim kimle aynı masada yemek yemiş herşey kayıt altına tutuluyor.

Peki bu adamlar napıyor biliyor musun? Firma bizi düşünmüyor hala işe geliyoruz diyip sanki korona için desteği devlet değil de iş yerinin vermesi gerektiği gibi düşünüp full maalı ücretsiz izin bekleyip üstüne dışarı cıkıp "iş yeri bizi düşünmüyor" diyip aynı sigarayı 2 kişi dönüyorlar.
 
Katılım
22 May 2011
Mesajlar
660
Hem ateisterin hemde dindarların ortak bir noktada bulustuguna ilk defa şahit oluyorum. Her ne kadar küçük beyinle üretilmiş canice, bir insanın ölmesini isteyen fikirler ortaya atsalarda ilginç.
 
Katılım
29 Mar 2015
Mesajlar
590
lol. suç insana, işçiye atılmış. önlemlerin güvenlik pornosu olduğunu da anlamışlar demek ki. iş giderken ne ortamda gittikleri, yemek yerken nasıl ortamda yediklerini bildikleri için çelişkili safsataları hayatlarına almamışlar. zaten bu önlemler de ortasınıf mastürbasyonu, hemen herkes dökülmüş ben önlem alıyorum diye. bravo herkese, sayenizde 10 aydır yaşamıyoruz, hayatta kalıyoruz. firmalar da kar üstüne kar bindiriyor, patron tayfası da uludağ, kartepe dolaşıyor. haftasonu hava alırken bile polis gelip kontrol ediyor, nasıl bunu içselleştirdiniz de kabul eder oldu insanlar benim aklım almıyor. bu ülkede ne kadar değeriniz var da kurallar sizi koruduğunu düşünüyorsunuz? her vergi muhabbetinde karşı çıkan adamlqr burada kural, düzen, önlem goygoyu yapıyor.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
valla kardeş ben haftasonu yasakta evde oturuyorum. Dingilin birisi yasagı delip motorla polisten kacıyorsa onu da savunacak kadar delirmedim.

Suc işçiye atılmadı, ne yapılırsa yapılsın memnun olunmayacagı herşeyi karşı taraftan beklendiğini anlatıyorum.

Devlette para yok ne yapsın? yasak yok herkes kafasına göre takılsın mı desin?

Parası olana heryerde hayat güzel. Torpillileri mi kıskanıyorsun sende mi uludaga gitmek istiyorsun?

Yukarda sana rakamlar ile kısıtlamalar sonucu olusacak temasların ne derece azaldıgını anlattım, bunu yorumlamak yerine başkalarını kıskanıyorsun

Sakin ol champ, evdeyiz
 
Katılım
29 Mar 2015
Mesajlar
590
valla kardeş ben haftasonu yasakta evde oturuyorum. Dingilin birisi yasagı delip motorla polisten kacıyorsa onu da savunacak kadar delirmedim.

Suc işçiye atılmadı, ne yapılırsa yapılsın memnun olunmayacagı herşeyi karşı taraftan beklendiğini anlatıyorum.

Devlette para yok ne yapsın? yasak yok herkes kafasına göre takılsın mı desin?

Parası olana heryerde hayat güzel. Torpillileri mi kıskanıyorsun sende mi uludaga gitmek istiyorsun?

Yukarda sana rakamlar ile kısıtlamalar sonucu olusacak temasların ne derece azaldıgını anlattım, bunu yorumlamak yerine başkalarını kıskanıyorsun

Sakin ol champ, evdeyiz

valla kiskaniyorum. sen de kiskanmalisin. uludaga gitmek degil mesele zaten, ama neyse.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst