Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizim gibi kar yağışına hasret bir şehirde kar yağmaya başladığı zaman çoğumuz bundan mutlu oluyoruz
ama istanbul gibi kar yağmaya başladığında hayatın bir çok alının da yaşam felç olduğu için umarım bu sene hepiniz için daha kolay atlatılır bir kış olur arkadaşlar
Dün akşam Ankara dan geldim... Yol kapanma derecesine geldi neredeyse...
Bolu civarı 30 mn.den fazla karla kaplı... Kış geldi demek oluyor... Hem de bu sene erken geldi... Motorculara nispet yapar gibi... :sunny: