kışımız hayırlı olsun çamlıcaya kar yağdı

Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
284
17 ağustos depreminden sonra ali kırca bir şey demişti o geldi aklıma "istanbula kar yağmadıkça türkiyeye kış geldiği belli olmaz" :bestmt:
 
Katılım
17 May 2005
Mesajlar
227
1 saat kadar evvel Suadiye'de de yağdı...5-10 dakika sürdü ama olsun yağdı işte
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
kış bizim Sakarya Taraklıya geleli 2 ay oldu.artık yazı bekliyoruz sabırsızlıkla
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
134
evet yagdı ama sadece camlıca dııl yakacık a da yagıyodu 15 dk once pff ben geldım askerden kısı getırdım :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
21/11/05 saat 07:55 itibariyle avcılarda da ilk kar görülmüştür.
çok ince ve az olarak yağmasına rağmen kar kardır yağmıştır.

bilgilerinize..... :)
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
Kar'ın yağmasına gerek yok hava buzakiiiiiiii :pr: ooofffff dondum......... :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizim gibi kar yağışına hasret bir şehirde kar yağmaya başladığı zaman çoğumuz bundan mutlu oluyoruz
ama istanbul gibi kar yağmaya başladığında hayatın bir çok alının da yaşam felç olduğu için umarım bu sene hepiniz için daha kolay atlatılır bir kış olur arkadaşlar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
umaraniyeye de bastirir gibi yagdi bi ara ama sonra durdu. simdi cok ince ince yagiyor
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
284
iznimin içine ediyo bu havalar ama mevsim normalleri yapcak bişey yok viski içip içimi ıstıyim bari :queen:
 
Katılım
17 May 2005
Mesajlar
227
mmm ...viskiiiii

homer0024mb.gif
 
Katılım
12 Ağu 2005
Mesajlar
299
Dün akşam Ankara dan geldim... Yol kapanma derecesine geldi neredeyse...
Bolu civarı 30 mn.den fazla karla kaplı... Kış geldi demek oluyor... Hem de bu sene erken geldi... Motorculara nispet yapar gibi... :sunny:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
197
alooww may day may day Houston viskiye iniş izni istiyom.Çilekli çikolata benden alooww houston kime diyom
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst