Kısa fakat etkili bir gezi cik II.

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
1. http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/82476-kisa-fakat-etkili-bir-gezi-cik.html


Herkese merhaba.
Bu seferki gezi için hattathasan nikli arkadaşımızı kandıramayışıma müteakip madlive nikli Murat arkadaşımızı kandırabilmiş olmamla beraber bu sefer ki gezime 2 kişi ile çıktım.
Muratı bilmem fakat benim için çok ama çok keyifli oldu. Bir daha gelmek istermi bilmem :)

Sadece yolda karşılaştığımız Ahmet adlı bir arkadaştan basedip resimlere geçelim.

Ahmet i ormanın orta yerinde yanında eşşeği ile görünce biraz şaşırdım yanaşıp selam verdiğimde kendisinin Türkçe konuşmadığını farkedince durup biraz sohbet ettik.
Kendisi aslen Almanyalı annesi Alman babası Cezayirli 46 yaşında bir gezgin. Almanyadan Romanya ya kadar Tuna nehrinden kano ile yol almış. Daha sonra Eşşekle yola devam ederek Rumeli Feneri köyünde bizimle karşılaştı.
Kendisini hayret ve hayranlıkla dinledik. Çok güleç cana yakın dı. Onunla karşılaşmak gezimize apayrı bir tat kattı.
Adam hayatın anlamını çözmüş dedim kendi kendime :)
İstanbulun merkesine gitmek istediğini söyledi 40km kadar var dediğimizde pekte tavırları değişmedi. Malum dünya yol gelmiş 40 km den etkilenmedi bile :)
Çadırda kalıyormuş geceleri eşşeğe sarılıp ısınıyorum diye espiri yaptı.Umarım espiridir :)
Cep telefonu ile çekilen resimlerle idare etmek zorunda kaldık bu sefer :(
dsc01840zp.jpg

dsc01841xi.jpg

dsc01842xl.jpg

dsc01843s.jpg

dsc01844y.jpg

Ateş yakan arkadaşların marangoz olduğunu anlamak pek zor değil :)
dsc01845v.jpg

Buda Ahmet ve yol arkadaşı Eşşeği (Ahmet en soldaki Eşşek ortadaki sağdakide ben :)
dsc01846k.jpg

Yine Ahmet Eşşek ve Murat (madlive)
dsc01847i.jpg

Yolcu yolunda gerek lafının bu kadar yakıştığı nadir insanlardan olsa gerek
dsc01848ey.jpg

dsc01849co.jpg

dsc01850v.jpg

dsc01851ie.jpg

dsc01852g.jpg

Bu sefer yol bitti ve bizde kendi yolumuzu kendimiz yaptık :)
photo0049cl.jpg

dsc01853h.jpg

dsc01854k.jpg

dsc01855cf.jpg

Rumeli Fenerinde kaleye ulaştık sonunda.
dsc01856ks.jpg

dsc01857f.jpg

dsc01858j.jpg

dsc01859fh.jpg

dsc01860ub.jpg

dsc01861c.jpg

dsc01862p.jpg

dsc01863f.jpg

dsc01864mm.jpg

dsc01865v.jpg

dsc01866kk.jpg

Artık acıkmıştık ve çilingir sofrası için gerekli malzememizi köy bakkalından tedarik edersek geldik kaleye.Hiçbir kaşarın hiçbir salamın hiçbir ekmeğin ve hiçbir vişne suyunun tadı bukadar güzel olamazdı...
dsc01867r.jpg

dsc01868px.jpg

Gün batarken bizde yola çıkmalıydık artık
dsc01869ki.jpg

Ve aprilia da yine herzaman ki zafer kazanmış komutan edasıyla kapının önünde
dsc01871t.jpg


Başta Murat a sonra da buraya kadar peşimizden gelen herkese teşekkürler...
Küçük bir de videomuz olsun..
Şunu anladımki geçeceğiniz dere en azından motordan daha geniş olmalı :) yoksa takılıp kalıyor
http://www.youtube.com/watch?v=FwCtvwwAPDM
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
güzl gezi olmuş fakat şu people a acıdım valla neler yapmışsınız motora :p:cherry:
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
527
Benim için de çok güzel bir gezi oldu, tadı damağımda kaldı desem yalan olmaz.
Joyride ile o yola girilmeyeceği için Eyüp abinin People S200 ile çıktım yola. Ara ara Apriliayı kullandım. Ufak olduğu ve inanılmaz manevra kabiliyeti sayesinde trafikte yol almak hiç bu kadar keyif vermemişti.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
güzel gezide böyle dag bayır gezmeyi seviyorsanız enduro yada cross daha iyi olur. yazık valla scooterlere
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
güzel gezide böyle dag bayır gezmeyi seviyorsanız enduro yada cross daha iyi olur. yazık valla scooterlere
Cross çok yakın zamanda faaliyete geçicek,az kaldı. Fakat ben cross motordan çok bws 100 gibi bir scooter alıp birazda yükseltme gibi modifiyelerle yine scooter la bu tip arazileri dolaşmayı düşünüyorum. Bunun apayrı bir keyfi var. "hadi canım okadar da değil " diyeceğiniz bir yeri scooterın çıktığını görmek insanı şaşırtıyor.Bende şaşırmayı seviyorum :) (kendimi şaşırtmayı en azından) cross olsa beni şaşırtmayacak çünkü :) Ayrıca doğada olmak benim için bir tutku oldu artık.
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
çok güzel gezi olmuş bir dahakine birlikte gidebilriz inş. ama malum çalışmam gerekti :) tatilsiz çalıştığım için günleri karıştırıyorum genelde bunu burdaki arkadaşlarda iyi bilir :) özellikle samet abi...
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Yine çamura bulamışsın motoru eyüp...:cat:
Çok güzel bir gezi olmuş...
Paylaşım için teşekkürler..
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
çok güzel gezi olmuş bir dahakine birlikte gidebilriz inş. ama malum çalışmam gerekti :) tatilsiz çalıştığım için günleri karıştırıyorum genelde bunu burdaki arkadaşlarda iyi bilir :) özellikle samet abi...

Neler kaçırdığını gör istedim :)

Yine çamura bulamışsın motoru eyüp...:cat:
Çok güzel bir gezi olmuş...
Paylaşım için teşekkürler..
Kirlenmek güzeldir :)

Fakat gerçekten çok çok keyifli oluyor.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Tebrik ediyorum. harika bir performans. En kısa zamanda motorunu büyütebilmeni diliyorum. Bu tip gezilere uygun bir makineye sahip olursun inşallah.:cat:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
güzeeeell. tebrik ederim. güzel gezmişsiniz. ama gerçekten gezide ve piknikte sadece ekmek yeseniz bile çok lezzetli oluyor. açık havada çok iyi gidiyor.
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
527
Abi ufak iki makina alıp bu geiziyi tekrarlama zamanı gelmedi mi sence? :) Kaç kere girdik böyle yerlere ama hep yanlış motosikletlerle :)
Konu biraz hort oldu ama olsun.

kros.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst