- Katılım
- 23 Ağu 2017
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
Bu dert başında olmayan anlayamaz.19 yaşındayım 1.58 boyundayım.Bakın 1.58 yer cücesiyim anlayacağınız hobit gibi bir şeyim.Kimse saygı duymaz bana benden küçükler dahil adam yerine koyulmam.Ailem bile dalga geçer benle sen niye böyle oldun cümlesini bin kere duymuşumdur.Buraya içimi dökmek istiyorum belki benim gibi olan vardır bilemem.
Hiç kız arkadaşım olmadı,nasıl olsun yağmur yağınca şemsiye açsam şapkalı mantar gibi geziyorum ortalıkta.Kavga çıksa zaten adam bir tokat patlatsa kulak zarım patlar.2-3 sene önce bir de şişkoydum boyda ufak yokuştan ittirse biri bira fıçısı gibi yuvarlanırdım.Sonra yaş biraz ilerleyince depresyona girdimde kilo verdim.Üniversite kazandım şimdi asıl işkence başladı.Üniversite ortamı anlatıldığı gibi midir bilmiyorum öyleyse ben hapı yuttum.İçten içe üzülüyorum yapamadıklarım için ama öyle kıskanma,fesat,gıybet falan yok bende.Kafam öyle şeylere çalışmaz zaten tek başıma oturur sigara yakar için için bakarım.Dalga falan geçen olsa bile koymuyor artık bana.Game of Thrones'daki Tyrion gibi cüceliğimi benimsedim ben adeta benim kaftanım.
Hiç kız arkadaşım olmadı,nasıl olsun yağmur yağınca şemsiye açsam şapkalı mantar gibi geziyorum ortalıkta.Kavga çıksa zaten adam bir tokat patlatsa kulak zarım patlar.2-3 sene önce bir de şişkoydum boyda ufak yokuştan ittirse biri bira fıçısı gibi yuvarlanırdım.Sonra yaş biraz ilerleyince depresyona girdimde kilo verdim.Üniversite kazandım şimdi asıl işkence başladı.Üniversite ortamı anlatıldığı gibi midir bilmiyorum öyleyse ben hapı yuttum.İçten içe üzülüyorum yapamadıklarım için ama öyle kıskanma,fesat,gıybet falan yok bende.Kafam öyle şeylere çalışmaz zaten tek başıma oturur sigara yakar için için bakarım.Dalga falan geçen olsa bile koymuyor artık bana.Game of Thrones'daki Tyrion gibi cüceliğimi benimsedim ben adeta benim kaftanım.