Yok canım....
Aklıma geldi yazdım ne tokadı....
Ama sonradan düşündüm de, belki aynı yolda ilerleyenler için bir hatırlatıcı olur...
Ne demişler : Yavşak büyür bit olur, enik büyür it olur !
Not: Ya şimdi yavşak falan dedik, yine silinirmi acaba bu yazı da ? Ben demedim gerçi, atasözü bu...
Atalarımız demiş !