Kısa bir İstanbul gezisi

Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Ledo abi, tokat gibi olmuş bu mesaj be...sol yanağımızı da dönelim mi?:mrgreen:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Yok canım....

Aklıma geldi yazdım ne tokadı....

Ama sonradan düşündüm de, belki aynı yolda ilerleyenler için bir hatırlatıcı olur...

Ne demişler : Yavşak büyür bit olur, enik büyür it olur !


Not: Ya şimdi yavşak falan dedik, yine silinirmi acaba bu yazı da ? Ben demedim gerçi, atasözü bu...

Atalarımız demiş !
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Bir özlü sözde benden

İmam.. cemaat..

Hortlatmayın yaw. Salak salak yarıya kadar okudum. Dedim ne orucu ne seferisi:mrgreen:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Dünya böyle abi, boşversene sen, zamanında bizim cumhurbaşkanımız bile 'dün dündür bugün bugündür' demedi mi?:)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
olm millete başlıkaçıyonuz eski sohbetleri hortlatıyo diye ..fena olmadı ama ne güzel gündü be...valla özledim ...ledo değişen bişi yok ..eskisi gibi düşünüyom içmese iyi insan ama içince deişiyo yoksa baba adamdır ...resimlere baktımda bu resimlerdeki tayfanın nerde ise tamamı gitti..hey gidi günler hey ...niye gittilerdi ya.:p

yazıyı yazdıktan sonra bunu kim hortlatmış diye baktım skull hortlatmış ....atalım bunu siteden anket yapacam..:p :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst