- Katılım
- 28 Haz 2008
- Mesajlar
- 1,076
- Konu Yazar
- #1
evet kahraman maraş mt olarak lobi laçalışmaları devam bekle yaz biz de varız bu yaz resimler geliyorrr

eh şimdilik buda iyi


murat abi ben yani mustafa ve mustafa


toparlanıyoruz ya şimdilik kışl mevsimi kapalı mekanlar daha devamı nı bekleyin neler olacak neler ha buarada sencer de (yürekce) buralarda idi ama bizi sattı dicem ama işi uzamış galiba

eh şimdilik buda iyi


murat abi ben yani mustafa ve mustafa


toparlanıyoruz ya şimdilik kışl mevsimi kapalı mekanlar daha devamı nı bekleyin neler olacak neler ha buarada sencer de (yürekce) buralarda idi ama bizi sattı dicem ama işi uzamış galiba
Son düzenleme: