kış gelsede toparlanmaya devam

Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
evet kahraman maraş mt olarak lobi laçalışmaları devam bekle yaz biz de varız bu yaz resimler geliyorrr


eh şimdilik buda iyi



murat abi ben yani mustafa ve mustafa



toparlanıyoruz ya şimdilik kışl mevsimi kapalı mekanlar daha devamı nı bekleyin neler olacak neler ha buarada sencer de (yürekce) buralarda idi ama bizi sattı dicem ama işi uzamış galiba
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
mustafa ekip toplama çalışman çok güzel, emeğine sağlık, artık gezilerde düzenlersiniz
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
regal arkadaşım sende motosikletinle çok havalı çıkmışsın be (kıskanmadımki:cherry:)
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
sanada alalım bi regal isyah olsun
kirmizii siyah gezerir beraber
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ne yazımız var ne kışımız..Motorcuya her yol Paris..... :wiinkk::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst