Kırmızı ybr ye jant rengi ...?

Katılım
8 Mar 2010
Mesajlar
61
Evet arkadaşlar ybr 125 motorum var kırmızı renkte jantları siyah ve bakınca içim kararıyor benim şuanda aklımdan geçen renkler nikelaj kromaj yhada altın rengi lütfen ciddi öneriler istiorum fikirleriniz benim için önemli kavga gürültü için asla yazmayın rica ediorum saygılar bekliorum ...?
 
Katılım
22 Eyl 2007
Mesajlar
81
Dostum bence kendi zevkine göre en güzeli hangisi ise onu yap herkesin zevki faklıdır çünkü. Bana sorarsan kromaj hastası olduğum için kromaj derim :cat:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Kemik beyazı yaparsan çok şeker durur :wiinkk:
Yani mat beyaz :wiinkk:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorunuz ne renk olursa olsun. Jantlariniz sele rengi olursa gayet hos görüntü ortaya cikar bence..
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kırmızı-Siyah en büyük Es-Es.:queen:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
5
siyah kırmızı her zaman iyidir Forza Es'Es..:p galatasarayada koyduktan sonra daha bi güzel
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
normal kırmızı olan rengini beyaza boya ve türkiyedeki ilk beyaz ybr senin olsun :p
 
Katılım
8 Mar 2010
Mesajlar
61
arkadaşlar beyazda düşündüm düşünmedim deil ama çok sırıtıcak die tahmin ediorum
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Bence siyah daha güzel , bide kırmızı şerit cekersin daha da güzel olur. İlla ki yapacağım diyorsanda nikelaj değilde mat gri yaparsan daha iyi olur nikelaj cok cabuk cizilir diye düşünüyorum :)
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
normal kırmızı olan rengini beyaza boya ve türkiyedeki ilk beyaz ybr senin olsun :p

Yok hacı orda yanıldın daha önce motoru komple beyaza boyayan var :queen:
19594844ykd.jpg

19594844oah.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst