kırmızı siyah suziki büyük ihtimal çalıntı

Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
iki tane keko diye tabir ettigimiz kafasında mavi şapkaaı olan hiç bir korumalık olmuyan cağlayan adliyesindeki şişli tarafından redline yapa yaparak gidiyorlardı büyük ihtiml çalıntı gövde kırmızı z şeklinde siyah boya vardı 20:01 de gördüm fotograf öekemedim kusura bakmayın

siyah kırmızı kırmızı yogunluklu 600-1000 lik motor sahiplerinin calınma duruöu varsa gelsin çağlayan adlıyesinin şişli tarafınsakı eski iski yönünde bi arasınlar dereye dogru gitmiş olabilirler
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Alibeyköy'de oturuyorum Kağıthane tarafına ne zaman yolum düşse görüyorum böyle tipler. :pr: Ulan bi grubun olacak ordu gibi gidip basacaksın şafak operasyonu misali en az 50 makine çıkar.
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
Fazla çıkar azı çıkmaz hele derede bie motorcu var onda kesin vardır gibi günah almım ama öyle tipler öylw motoelar geliyor sym serviainde okadar ducati okadar kawsaskının ne işi var
 
Katılım
17 Ara 2014
Mesajlar
86
haklısın arkadaşım ben kagıthanede oturuyorum bu şerefsizlerin depoyu öğrenmek lazım ben arabayla akşamları arada bir çıkıyorum motor götürürken denk gelmiyor

benimde 2 buçuk ay oldu çalınalı honda cbf 150
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
plakayı alsaydınız keşke. e devletten çalıntı olup olmadığı sorgulanabiliyor plakadan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst