- Katılım
- 28 Ocak 2015
- Mesajlar
- 581
- Konu Yazar
- #1
iki tane keko diye tabir ettigimiz kafasında mavi şapkaaı olan hiç bir korumalık olmuyan cağlayan adliyesindeki şişli tarafından redline yapa yaparak gidiyorlardı büyük ihtiml çalıntı gövde kırmızı z şeklinde siyah boya vardı 20:01 de gördüm fotograf öekemedim kusura bakmayın
siyah kırmızı kırmızı yogunluklu 600-1000 lik motor sahiplerinin calınma duruöu varsa gelsin çağlayan adlıyesinin şişli tarafınsakı eski iski yönünde bi arasınlar dereye dogru gitmiş olabilirler
siyah kırmızı kırmızı yogunluklu 600-1000 lik motor sahiplerinin calınma duruöu varsa gelsin çağlayan adlıyesinin şişli tarafınsakı eski iski yönünde bi arasınlar dereye dogru gitmiş olabilirler