Kırılan parçaya kimse kaynak yapmıyor

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Merhaba arkadaşlar geçen hafta seyir halindeyken arka frenim parçalandı
Ve freni tutan demirin şaseye tekrar kaynak olması lazım ama kimse yapmıyor
Kırın parça videoyu 1dk ileri alın

Ne yapmam gerek bursada yapabilecek bi usta varmı
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
napalim kampanya mi başlatalım ? kanyakçıları protesto mu edelim ? Kimse kaynatmıyorsa ya o parça oraya kaynayacak bişey değildir yada insanlarla ikili iletişimde kötü olduğun için herkes seni başından atıyor.
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Lütfen gereksiz yorum atmayalım videonun altında ne yazıyor Bursa da yapabilecek bir usta varmı yazıyor
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
o kadar kıpraşan bir video çekmişsin ki izleyemedim bile.

parça dökümse kaynak tutmaz. onun dışında ise, git bir egzozcuya rica et kaynatırlar.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
napalim kampanya mi başlatalım ? kanyakçıları protesto mu edelim ? Kimse kaynatmıyorsa ya o parça oraya kaynayacak bişey değildir yada insanlarla ikili iletişimde kötü olduğun için herkes seni başından atıyor.

Ne alakası var bu dingil esnafın tek amacı para kazanmak oysaki esnaflık hizmettir bende çok dolandım zamanında kırılan egzozu yaptırmak için yok bakmayız usta yok kaynak yok burun kıvıran kıçını çeviren nelerine denk geldim insanlarla iletişimim kötü değil bende esnafın. Zamanında böyle cup motorumun egzozunu yaptırmak için kırk esnaf dolanmıştım sağolsun bir hacı amcamız vardı öyle ilgilenirdiki kendisi sökerdi güzel toplardı bir gün olsun yapmam etmem demedi her gittiğimde de çayını çorbasını içip sohbet ederdik... Konuyu açan arkadaş biraz gez dolan mutlaka yapacak birisi çıkar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:14 ----------

napalim kampanya mi başlatalım ? kanyakçıları protesto mu edelim ? Kimse kaynatmıyorsa ya o parça oraya kaynayacak bişey değildir yada insanlarla ikili iletişimde kötü olduğun için herkes seni başından atıyor.

Ne alakası var bu dingil esnafın tek amacı para kazanmak oysaki esnaflık hizmettir bende çok dolandım zamanında kırılan egzozu yaptırmak için yok bakmayız usta yok kaynak yok burun kıvıran kıçını çeviren nelerine denk geldim insanlarla iletişimim kötü değil bende esnafım. Zamanında böyle cup motorumun egzozunu yaptırmak için kırk esnaf dolanmıştım sağolsun bir hacı amcamız vardı öyle ilgilenirdiki kendisi sökerdi egzozu güzel toplardı bir gün olsun yapmam etmem demedi her gittiğimde de çayını çorbasını içip sohbet ederdik... Konuyu açan arkadaş biraz gez dolan mutlaka yapacak birisi çıkar..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben şöyle söyliyim 2 hafta önce lastik patlayınca uyanık esnaf iş yapmayı sevmiyor 50 tl ye patlak lastik yapamadılar ben kendim arka tekeri söktüm ve tamir ettim

kartal da tam 10 tane motorcu gezdim cevizliye kadar ama mümkün değil çoğu yama kalmadı yalanı söylüyor BECEREMİYOR isim vermey egerek yok yer yer 60 tl gördü fiyat bende nasıl olsa para var business kartım ile çekici çağırdım söktüm kendim yaptım

bende esnafım ama kimseyi mağdur etmiyor müşteri mahçup zor durumda ise uyguna yapıyorum bir şekilde müşteri işini çözüyorum ücretsiz yaptığım birçok iş bile var,

klasik yalanları LASTİK yama tutmuyor rot balansçı yaptığı yama nasıl tuttu?

arkadaşın neye kızdğını çok iyi anlıyorum
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
geçmiş olsun kampana durupdururken kilitlnmez zaten kampananın içinde müthiş bir zeka gerektiren birşeyde yok 2 balata yay ve iki balata arasına giren bir şey balataları açıyor takılırken balata oturmadıysa dışaro attıysa neden mondial suçlu oluyor brembo marka kalipere hava yaptrsam brembo tutmuyor dandik diyebilirsiniz merak ettim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
https://www.youtube.com/watch?v=5MVMkiWofY8

Motor inceleme videosu çekmişsin 2 sene önce.
Bu motor sana masraf üstüne masraf açmış ona rağmen kullanmaya devam mı ettin.
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
https://www.youtube.com/watch?v=5MVMkiWofY8

Motor inceleme videosu çekmişsin 2 sene önce.
Bu motor sana masraf üstüne masraf açmış ona rağmen kullanmaya devam mı ettin.


Motosikletinin motor bloğu sürekli sıkıntı açıyordu ve gerekli parçaları japon malı motorla değiştirdim kalmadı sıkıntı lakin neden hala konu dışı yorumlar yapıyorsunuz sizi çözemedim
 
Katılım
20 Şub 2014
Mesajlar
288
Bu esnaflarla uğraşmamak için kesme, biçme, kaynak vb. şeyleri öğrendim. Hepsinin makinesinden aldım. Şimdi kafam rahat bir şekilde isteğim şeyi istediğim gibi yapıyorum.

Kıyıda köşede kalmış demir parmaklık, merdiven korkuluğu yapan yerlere git. İşini yaparlar. Üstüne çayını da içersin. Hatta adama kendizi sevdirirseniz para bile almaayabilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
662
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosikletinin motor bloğu sürekli sıkıntı açıyordu ve gerekli parçaları japon malı motorla değiştirdim kalmadı sıkıntı lakin neden hala konu dışı yorumlar yapıyorsunuz sizi çözemedim

evet kalmamış sıkıntı belli :queen:
 
Katılım
10 Tem 2017
Mesajlar
258
geçmiş olsun kampana durupdururken kilitlnmez zaten kampananın içinde müthiş bir zeka gerektiren birşeyde yok 2 balata yay ve iki balata arasına giren bir şey balataları açıyor takılırken balata oturmadıysa dışaro attıysa neden mondial suçlu oluyor brembo marka kalipere hava yaptrsam brembo tutmuyor dandik diyebilirsiniz merak ettim

Dostum sen ne iciyorsun bizede söyle.Konu hangi ara kampanaya geldi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:09 ----------

Parçanın malzemesine gore ustalık değişiyor.Belki uğraşmak istemiyorlardı diye tahmin ediyorum ama kaynak yapacak olan kişi de işi bilse iyi olur.Neticede kaynağın da çeşitleri var.Bende bi iki defa çelik bir parca için kaynak aradım herkes yapılmaz falan dedi durdu.En son bi egzozcuya sordum nerede yaptiririm diye burada dedi adam ona yaptırdım...
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
benim bir şey içtiğim yok videoyu izledim ona cevap verdim kaynak olayına girmedim
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bu tip motordan satan başka bir firma olmadığı için evet Mondial'in kalitesi bu... Motoru Mondial iyi tasarlayamamış.

Şimdi bu gereksiz muhabbetten sonra soruna gelirsem, frenle ilgili kırılan yeri kaynattırmaya çalışmak yerine doğrudan Mondial servisine gitmelisin. Kaynak işini siz çocuk oyuncağı mı sanıyorsunuz ? Üstelik can güvenliğinin söz konusu olduğu bir bölgede. Ben olsam ben de kaynatmam çünkü bu sorundan Mondial kalitesi muhabbeti yapılıyorsa o kaynak kırıldığında neler olur. Mondial servisine git, artık kaynak mı yaparlar, yoksa şasi mi değişir onlar karar versin.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bu tip motordan satan başka bir firma olmadığı için evet Mondial'in kalitesi bu... Motoru Mondial iyi tasarlayamamış.

Şimdi bu gereksiz muhabbetten sonra soruna gelirsem, frenle ilgili kırılan yeri kaynattırmaya çalışmak yerine doğrudan Mondial servisine gitmelisin. Kaynak işini siz çocuk oyuncağı mı sanıyorsunuz ? Üstelik can güvenliğinin söz konusu olduğu bir bölgede. Ben olsam ben de kaynatmam çünkü bu sorundan Mondial kalitesi muhabbeti yapılıyorsa o kaynak kırıldığında neler olur. Mondial servisine git, artık kaynak mı yaparlar, yoksa şasi mi değişir onlar karar versin.

Gideceği serviste önemli tabiki :)
Kaynak yapılamayacak yere kaynak yapabilirler, yada kaynak yapılabilecek durumda olup, kaynak yapılmaz diyerek 10 paralık işi 250 paraya çıkarabilirler.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
neyini kaynatammış onu anlayamadım,bir taraf zamak yada pik olup diğer taraf demir olsa anlarımda,gördüğüm kadrıyla şasede fren kolunu tutan kulak kopmuş.ustalar motor üzerinde pek iş yapmayı sevmiyorlar zaten sök getir diyorlar genelde.senin durumunda şaseyi sökmek biraz zor.sanayi tarzı bir yere gidip tek tek sormaktan başka çare yok illa biri yapacaktır.kaportacıları da dene...muhtemelen 5 -10 lira para alırlar.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Kapısında fazla araba olmayan bi eksozcuya git. Hallederler diye düşünüyorum.

Şehir önemli tabi. Usta konusunda Aksaray kadar iyisini görmedim. Bazı şehirlerin esnafı doygun oluyor. Ufak tefekle uğraşmıyor. Mesela Kayseri. Büyük işe bile burun kıvırıyor adamlar.
 
Katılım
10 Tem 2017
Mesajlar
258
Dostum ilk konuyu actigin zaman da izlemiştim.Kopan parça şaseden koptuğu ve tam da arka tekerlek ile şase arasında kaldığı için biraz işçilik var gibi.Ben motosikletimi sissy barı için kaynak yaptırdığımda artçı kullanmamama rağmen yine kırıldı kaynaktan,sanırım titreşim yüzünden. Yani şunu demek istiyorum o parçanın yerine kaynak yapılması için tekerleğin sökülmesi gerekli bence ki usta rahat çalışsın. Tabi yapilan kaynak ne kadar sağlam ur o biraz sıkıntı, sonuçta çinli bir motosiklet. Yani kaynatılır ama yolda yine ayni şey olabilir ve belki de allah korusun daha da kötü sonuçlar doğurabilir.En iyi bence bir iki servise git ve göster en azından onlar daha aydınlatıcı ve sağlıklı bir bilgi verirler.Servisten masraf konusunda kacmamanı tavsiye ederim nihayetinde canını emanet ediyorsun makineye.Tekrar geçmiş olsun...
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
küçük işlere çoğu esnaf burun kıvırıyor malesef. o parçayı elektrot kaynağı sağlam tutarmı bilmem. bulabilirsen mig mag kaynağı yapan bir yerde yaptırman en güzeli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst