- Katılım
- 25 Mar 2014
- Mesajlar
- 135
- Konu Yazar
- #1
Kırıkkale motosiklet klübü ile Elmadağ gezisi yaptık, grup sürüşü yaptık, yedik içtik, eğlendik, viraj kastık, resim aldık, paylaşalım muhabbetimiz artsın istedik..















KLE İle ne kadar stunt olur sorusuna şahsi sınırlarım;





En sondaki resmin sonu anladığınız üzere mutlu sonlanmadı, motoru üzerime devirim :queen: Motorumda bende gayet iyiyiz.
Umarım beğenmişsinizdir, Bütün Kırıkkale ekibinden selamlar, saygılar.















KLE İle ne kadar stunt olur sorusuna şahsi sınırlarım;





En sondaki resmin sonu anladığınız üzere mutlu sonlanmadı, motoru üzerime devirim :queen: Motorumda bende gayet iyiyiz.
Umarım beğenmişsinizdir, Bütün Kırıkkale ekibinden selamlar, saygılar.




