Kırıkkale Motosiklet Klübü (KMK) ufak bir gezimiz

Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
135
Kırıkkale motosiklet klübü ile Elmadağ gezisi yaptık, grup sürüşü yaptık, yedik içtik, eğlendik, viraj kastık, resim aldık, paylaşalım muhabbetimiz artsın istedik..































KLE İle ne kadar stunt olur sorusuna şahsi sınırlarım;











En sondaki resmin sonu anladığınız üzere mutlu sonlanmadı, motoru üzerime devirim :queen: Motorumda bende gayet iyiyiz.
Umarım beğenmişsinizdir, Bütün Kırıkkale ekibinden selamlar, saygılar.
 
Katılım
8 Kas 2013
Mesajlar
49
çok eğlenceli görünüyor:queen:

neyseki size bir şey olmamış geçmiş olsun.:)
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
135
çok eğlenceli görünüyor:queen:

neyseki size bir şey olmamış geçmiş olsun.:)

ufak tefek sıyrıklar, motorda hiçbirşey yok çünkü bacağım koruma takozu görevi yaptı :) saolun :rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:26 ----------
 
Katılım
5 Nis 2014
Mesajlar
35
resimler güzel elinize sağlık unutmayın toplu gezilerde DİSİPLİN ŞART kazasız sürüşler
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
135
Onu çok doğru dediniz. Sezonda en az iki kez tecrübeli sürücülerimiz ve eğitmenlerimizle 'ders' niteliğinde oturum yapıp güvenlik konusunu değerlendiririz. Toplu sürüş kurallarına uyarız. Resimler biraz yanıltıcı olabilir, şehir içi ara sokaklarda (30kmhnin altında) malum kurallar geçerli değildir, kuralları uygulamaya kalkmak tehlikeli bile olabiliyor çoğu zaman.







 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
olmamışki...
o resimlerde benim olduğum fotolar yok :)
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Paylaşım için teşekkürler güzel resimler.Bu arada geçmiş olsun.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Memleketim sayılır oralar. Böyle şeyleri görmek beni mutlu ediyor. Bende yozgat lı yım.
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
135
çok sesimiz çıkmaz ama içanadolu denen garip yeride biz mesken tuttuk :bestmt:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst