King oynamak isteyen var mı?

Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
276
Aşağıdaki linkte benim yazdığım king oyununu bulabilirsiniz.

http://www.hemenpaylas.com/download/632133/King1.0.0.2.zip.html

Oyun sadece bilgisayara karşı oynanabiliyor, ağ desteği henüz yok. Gerçi nette oyunun ortasında bırakıp gidenlere uyuz olduğum için yazdım bunu ama belki ilerde ağ desteği koyarım.

Biliyorsunuz king oynayanlar acemilerle oynamayı pek sevmez. Bu progrramla kingi geliştirip masalara terfi edebilirsiniz. Masada oynanan kingin tadını hiç ber yerde bulamazsınız tabi..

Oyunda hatalar olabilir, hataları bildirirseniz vaktim olduğunda çözerim

Yoğun istek üzerine ilk fırsatta "EYVAH PATRON" tuşu koyacağım. Nedenini oynarken anlarsınız :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst