Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 9 Ocak 2006
- Mesajlar
- 2,003
jasmine' Alıntı:Ben daima kazanandan yanayım arkadaşlar kaybedeni değil tutmak tanımam bile !!! siyah ve beyaz hayat felsefemin renkleridir.Kanımın rengi sadece kırmızıdır, mavi (lacivertde olabilir bazen) gökyüzü hayallerimdir sapsarı parlayan güneş umudumdur.
Şimdi bu ankette nereyi tıklamam gerekiyor?![]()
Geri butonunu :mrgreen:
Çıkış butonunu:queen:
O da olamadı reset :queen:
:rendeer: