kim hangi takımı tutuyor oylayın lütfen

HANGİ TAKIMI TUTUYORSUNUZ

  • TRABZONSPOR

    Oy: 0 0.0%
  • DİĞER;

    Oy: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    26
  • Anket kapatılmış .
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
jasmine' Alıntı:
Ben daima kazanandan yanayım arkadaşlar kaybedeni değil tutmak tanımam bile !!! siyah ve beyaz hayat felsefemin renkleridir.Kanımın rengi sadece kırmızıdır, mavi (lacivertde olabilir bazen) gökyüzü hayallerimdir sapsarı parlayan güneş umudumdur. :)
Şimdi bu ankette nereyi tıklamam gerekiyor? :)

Geri butonunu :mrgreen:

Çıkış butonunu:queen:

O da olamadı reset :queen:

:rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
jasmine' Alıntı:
Ben daima kazanandan yanayım arkadaşlar kaybedeni değil tutmak tanımam bile !!! siyah ve beyaz hayat felsefemin renkleridir.Kanımın rengi sadece kırmızıdır, mavi (lacivertde olabilir bazen) gökyüzü hayallerimdir sapsarı parlayan güneş umudumdur. :)
Şimdi bu ankette nereyi tıklamam gerekiyor? :)


hmm... :silent:

tabiki Fenerbahçe :bounce:

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=13767
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
sporbjk001.jpg
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Beşiktaş'ın ilk arması bugünkünün aynısı, ancak eski Türkçe harflerleydi. Dikey şeklinde üç kırmızı, iki beyaz çubuğun üstünde "BJK" harfleri, ortada yukarı bakan Türk bayrağı, altında da kuruluş yılı Rumi takvimle 1319 olarak (yani 1319+584=1903) olarak açıkça belirtilmekteydi. Beşiktas AMBLEM'indeki ilk beyaz çizgi 1'i; 3 siyah çizgi 3'u; ve ikinci beyaz çizgi 1'i simgelemektedir. Bütün Amblem 9 bölümden oluşmaktadır ve yukarıdaki dört numara (1,3,1,9) yanyana geldiğinde, 1319'u oluşturmaktadır. Amblem'deki Türk Bayrağı ise Türkiye Futbol Federasyonu'nun hediyesidir. Beşiktaş Türk Bayrağını kullanma hakkını Yunan Milli Takımıyla oynanan bir maçta Türkiye Milli Takımını temsil ettigi için almıştır. Başka hiçbir Türk Klubünün böyle bir hakkı yoktur. Kırmızı-Beyaz olan renkler Balkan Savaşı'nın kaybedilmesinden sonra tekrar Balkan topraklarının Türkiye'ye katılacağı tarihe kadar olmak üzere Siyah-Beyaz'a çevrildi.
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
benimde avatar bu konuya cuk oturmuş...:queen:

bu arada takımım ESKİSEHİRSPOR


konuyu ben horttattım kim hortlattı demeyin:mrgreen:
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
bırakın yaaaa cımbomda takımmıı ayrıca ben buraya mesaj yazmıstım sılınmıs:silent: mod lar bıze taktı zaten
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
236
evet aklıbaşında kimse galatasaraydan başka takım tutmaz demiştim

silinmiş
yine diyorum
aklı başında kimse cimbomdan başka takım tutmaz:queen:
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
37
okan4037' Alıntı:
bırakın yaaaa cımbomda takımmıı ayrıca ben buraya mesaj yazmıstım sılınmıs:silent: mod lar bıze taktı zaten

herkesin takımı kendine kime ne yaaa.Hem sorunun cewabını da şu şeklde weriim:
bkz.Kupamız
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sırf bu anketler yüzünden takım tutmuyorum :p
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
anket iyidir anketörlerede saygım sonsuzdur. ayrıca kadıköylüyüm...
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
61
Alla alla FENERBAHÇE'den başka takımlarda varmış.
Ne günlere kaldık yahu.:mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
66
kimi' Alıntı:
anket iyidir anketörlerede saygım sonsuzdur. ayrıca kadıköylüyüm...
burası kadıköy burdan çıkış yok :cat: tabiki en büyük FENERBAHÇE..:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst