- Katılım
- 19 May 2007
- Mesajlar
- 1,302
- Konu Yazar
- #41
Sizi gidi kirli adamlar, sizi gidi yan yatan, takla atan, çamura batanlar, sizi gidi çalılardan uçup, ağaca takılanlar, sizi gidi yorulmak bilmeyen hiperaktif adamlar yine yapmışsınız yapacağınızı. Yine tozlu yollardan geçmiş, çamurlara belenmişsiniz, amaaa... KİRLENMEK GÜZELDİR. Abi yine mükemmel fotoğraflar çekmişsiniz,paylaşım için teşekkürler, bu hafta sonu inşallah kadirli kros ekibide katılıyor aranıza.
biz kirli deyiliz aramıza bekliyoruz.
Güzel bir macera olmuş, fotoğraflarla bize de yaşattınız, teşekkürler...
maceramız hep var bizi izlemeye devam edin.
arkadaşlar yine güzel bir gezi,harika manzaralar ve aksiyonlar.dostluk çok güzel,paylaşmak çok güzel.tekerinize sağlık.
haklısın dostluk paylaşım ve doğa süper.
geziniz güzel olmuş fakat hondanın plakası yamuk sonra yolda düşmesin..
merak etme o makinanın her tarafı yamuk 1şey olmaz
Son düzenleme: