- Katılım
- 13 May 2005
- Mesajlar
- 1,862
- Motosikleti
- Su Motoru
Bence baz alınacak olan tek şey kişinin ağzından çıkan sözdür. Öyle katakullilerle araçlar satılıyor ki aklınız hayaliniz durur, km oynaması onların yanından bile geçemez. Şanslıysanız ve karşınızdaki insan Allah korkusu olan, inancı olmasa bile insana değer veren biriyse zaten katakulliye getirmez.
Ben yakın zamanda Er-5 motorumun km saati bozuk olduğu için değiştireceğim ve Koso Rx2 saat aldım gelmesini bekliyorum. Km saatinin bir fotografını çekeceğim saati değiştirmeden önce; şu an 30500km civarında. Ben zaten sahtekarlık peşinde olsam km saati için "neden çalışmıyor" dendiğinde "km telini değiştir yeter" der ve geçerim. Olmadı km si düşük bir Er-5 in km saatinin fotografını çekerim, sanayide bir ustayla anlaşırım gibi gibi gibi. İnsan yeterki sahtekar olsun, hırsıza kilit dayanmaz misali bir şekilde halledilir.
Ben 2. el olayına tamamen şans olarak bakıyorum. İyi bir ustanız varsa motoru gösterin, zaten iyi ve bakımları yapılmış bir motorsa isterse 100.000 km de olsun fark etmiyor.
Bir arkadaş konunun başında servis kaydından bahsetmiş ama ülkemizde Japon araba veya motor fark etmeksizin servisleride parçalarıda çok pahalı olduğundan birçok insan yetkili servis yerine özel servisleri tercih ediyor. Bu sebepten servis kaydı olan o yaşlarda bir araç bulmak çok zor.
Eğer motosikleti aldığınız, alacağınız kişi motoru sevdiği için ve bir yaşam stili olarak benimsediğinden dolayı kullanıyorsa zaten o kişinin motosikleti iyidir, bakımlıdır. Ama zorunluluktan "ayağımı yerden kessin yeter" diyerekten biniyorsa bence yaklaşmayın ...
Ben yakın zamanda Er-5 motorumun km saati bozuk olduğu için değiştireceğim ve Koso Rx2 saat aldım gelmesini bekliyorum. Km saatinin bir fotografını çekeceğim saati değiştirmeden önce; şu an 30500km civarında. Ben zaten sahtekarlık peşinde olsam km saati için "neden çalışmıyor" dendiğinde "km telini değiştir yeter" der ve geçerim. Olmadı km si düşük bir Er-5 in km saatinin fotografını çekerim, sanayide bir ustayla anlaşırım gibi gibi gibi. İnsan yeterki sahtekar olsun, hırsıza kilit dayanmaz misali bir şekilde halledilir.
Ben 2. el olayına tamamen şans olarak bakıyorum. İyi bir ustanız varsa motoru gösterin, zaten iyi ve bakımları yapılmış bir motorsa isterse 100.000 km de olsun fark etmiyor.
Bir arkadaş konunun başında servis kaydından bahsetmiş ama ülkemizde Japon araba veya motor fark etmeksizin servisleride parçalarıda çok pahalı olduğundan birçok insan yetkili servis yerine özel servisleri tercih ediyor. Bu sebepten servis kaydı olan o yaşlarda bir araç bulmak çok zor.
Eğer motosikleti aldığınız, alacağınız kişi motoru sevdiği için ve bir yaşam stili olarak benimsediğinden dolayı kullanıyorsa zaten o kişinin motosikleti iyidir, bakımlıdır. Ama zorunluluktan "ayağımı yerden kessin yeter" diyerekten biniyorsa bence yaklaşmayın ...