Kılıçbalığı nic im degiştiricektim ama....

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kılıçbalığı' Alıntı:
:cat: :cat: :rendeer:

ulan biz aragazı veriyoz pompayı veriyoz elemanlara...hemende alkış öylemi...alacağın olsun kılıç kalkan balığı...modların gözüne girdin hemen aferin...:bounce:
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
mete_han' Alıntı:
ulan biz aragazı veriyoz pompayı veriyoz elemanlara...hemende alkış öylemi...alacağın olsun kılıç kalkan balığı...modların gözüne girdin hemen aferin...:bounce:

Bak alındım ama benim kimsenin gözüne girmek veya gözünü çıkarmaya niyetim yok kızın napıyo iyimi öp onu yerime :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kılıçbalığı' Alıntı:
Bak alındım ama benim kimsenin gözüne girmek veya gözünü çıkarmaya niyetim yok kızın napıyo iyimi öp onu yerime :rendeer:

kılıç kalkan balığı abiş napsın eşşek sıpası büyüyo yavaş yavaş...sevgiler adanaya...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst