keşif gezilerim 7 (video)

Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
206
Bizim de sezonda bir iki sefer geçtiğimiz BAYRAKTEPE den kocaaliye giden güzel bir dağ yoludur, hem yol kalitesi hem de virajları güzeldir, sen bir de orman yollarına girmişsin maşallah.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Bizim de sezonda bir iki sefer geçtiğimiz BAYRAKTEPE den kocaaliye giden güzel bir dağ yoludur, hem yol kalitesi hem de virajları güzeldir, sen bir de orman yollarına girmişsin maşallah.

evet, asfalt tam motorluk,yalnız sağa sola ayrılan toprak yollar hep dikkatimi çekiyordu ,bir gireyim dedim ama olmadı işte :) yollar kurusun o toprak yolların hepsine girip çıkacam :) bu arada acarlar longozuna da gidiyo musunuz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst