- Katılım
- 10 Ara 2015
- Mesajlar
- 5,023
- Motosikleti
- Tiger1200, Tvs Apache
- Konu Yazar
- #1
merhabalar, 2009 yılından beri giydiğim bir gömlek var. 15 senedir en ufak bir deforme bile yaşamadı... öyle rahat bir gömlek ki ben cildi alerjili olan biriyim ve evdeyken çorap giyemeyen bir insanım.
giydiğim bir çok uzun kollu polar vs olsun hep beni alerji yapar... burnum tıkanır ve ellerim ayaklarım kurumaya başlar sonra baş ağrılarım olur.
fakat bu bahsettiğim gömlek sanki üzerimde var ile yok arası ve hiç alerji yapmıyor, pamuk ile benzerlik var alerji konusunda. çok eski bir gömlek olduğu için artık ben bunu 2 senedir inşaatta giyiyorum yani bunu giyerken bildiğiniz toprak çamur oluyor ve gömleği çizebilecek demir ve taşları vücuduma dayayıp sıkıştırarak çok taşıyorum ama gel gelelim bu gömleğin hiç bir yeri yırtılmıyor çizilmiyor...
son bir yıldır kafama takıldı ve bugün annemle bunu konuşurken "yoksa kenevir den mi o gömlek?" dedi bana ve bende merak edip araştırdım, kenevir yapımı kumaşlar keten kumaşlara göre 8 kat daha dayanıklı olabiliyormuş.
yani dile kolay, incecik bir gömlek ve benim hiç bir kıyafetim inşaatta 1 seneden fazla sürede deforme olmadan dayanmadı fakat bu gömlek 15 senelik olmasına rağmen 2 senedir de inşaat koşullarına karşı bana mısın demiyor.
gömleğin videosunu ve resimlerini paylaşayım... olayın detayı sanırım kapitalizme çıkıyor gibi geldi bana çünkü bu kenevir olayı bana tam bir şerefsizlik abidesi gibi geldi... şirketler para kazanmak uğruna insanları kaliteden mahrum bırakıyorlar gibi geldi, emin olmak için çok fazla bilgi edinmek gerekiyor..
video ile zaman kaybetmek istemeyenler için foto paylaşayım





not: dediğim gibi yani böyle basit incecik bir gömlek 15 yıl boyunca gram deforme olmadan kalıyor ama şimdi 10 binlerce lira verdiğimiz elbiseler ikinci seneden sonra fırça ucu gibi olmaya başlıyorlar. sinir bozucu.
edit: kenevir ile ilgili birçok ticari firma kazançları uğruna bir şeyleri baltalamışlar sanırım; şöyle bir video buldum, kenevir hakkında biraz açıklamalar yapıyor ama yine de daha fazla bilgi edinmek iyi olur
konu pek umursanmıyor galiba, bu çok önemli bir konu değil mi? daha kalitesiz ve sağlıksız kumaşları daha pahalıya ve daha kısa süre giymiyor muyuz? 2020 ekim ayında 11.700 liraya aldığım montun kollarının resmini atayım, eskimesin diye özen gösteriyorum bu monta birde.


giydiğim bir çok uzun kollu polar vs olsun hep beni alerji yapar... burnum tıkanır ve ellerim ayaklarım kurumaya başlar sonra baş ağrılarım olur.
fakat bu bahsettiğim gömlek sanki üzerimde var ile yok arası ve hiç alerji yapmıyor, pamuk ile benzerlik var alerji konusunda. çok eski bir gömlek olduğu için artık ben bunu 2 senedir inşaatta giyiyorum yani bunu giyerken bildiğiniz toprak çamur oluyor ve gömleği çizebilecek demir ve taşları vücuduma dayayıp sıkıştırarak çok taşıyorum ama gel gelelim bu gömleğin hiç bir yeri yırtılmıyor çizilmiyor...
son bir yıldır kafama takıldı ve bugün annemle bunu konuşurken "yoksa kenevir den mi o gömlek?" dedi bana ve bende merak edip araştırdım, kenevir yapımı kumaşlar keten kumaşlara göre 8 kat daha dayanıklı olabiliyormuş.
yani dile kolay, incecik bir gömlek ve benim hiç bir kıyafetim inşaatta 1 seneden fazla sürede deforme olmadan dayanmadı fakat bu gömlek 15 senelik olmasına rağmen 2 senedir de inşaat koşullarına karşı bana mısın demiyor.
gömleğin videosunu ve resimlerini paylaşayım... olayın detayı sanırım kapitalizme çıkıyor gibi geldi bana çünkü bu kenevir olayı bana tam bir şerefsizlik abidesi gibi geldi... şirketler para kazanmak uğruna insanları kaliteden mahrum bırakıyorlar gibi geldi, emin olmak için çok fazla bilgi edinmek gerekiyor..
video ile zaman kaybetmek istemeyenler için foto paylaşayım
not: dediğim gibi yani böyle basit incecik bir gömlek 15 yıl boyunca gram deforme olmadan kalıyor ama şimdi 10 binlerce lira verdiğimiz elbiseler ikinci seneden sonra fırça ucu gibi olmaya başlıyorlar. sinir bozucu.
edit: kenevir ile ilgili birçok ticari firma kazançları uğruna bir şeyleri baltalamışlar sanırım; şöyle bir video buldum, kenevir hakkında biraz açıklamalar yapıyor ama yine de daha fazla bilgi edinmek iyi olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
konu pek umursanmıyor galiba, bu çok önemli bir konu değil mi? daha kalitesiz ve sağlıksız kumaşları daha pahalıya ve daha kısa süre giymiyor muyuz? 2020 ekim ayında 11.700 liraya aldığım montun kollarının resmini atayım, eskimesin diye özen gösteriyorum bu monta birde.


Son düzenleme: