Kendini zeki sananlar bu testi mutlaka yapsinlar!!

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
benim ki pek iyi çıkmadı.biraz dersime çalışmam gerekiyo heralde
 
Katılım
19 Mar 2008
Mesajlar
18
bu testi çözmeye teşebbüüs edenler pek de akıllı sayılmaz herhalde:)
 
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
hocam bir daha bana bu siteye girme dediler ben bu siteyi hacklerim hocam tutmayın beni :queen::queen::queen::queen:
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
keklemek için güzel bir adres 2 soruyu okuyup saçmaladım sonrasını full sıktım sonuçta güzelmiş
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
ben hepsini a şıkkı yaptım şimdiye kadarki en yuksek bişeymiş işte sakalça bişi ya:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
70
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sorulara çok güldüm yaaaaaaaaaaaaa
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi aptal olmadığımızı ispat için bunu mu çözeceğiz.. valla bırak git sen.. ama önce çözenler gitsin :)
 
Katılım
26 Mar 2008
Mesajlar
250
abii manyak sorular vardı yaa adamı uykusundan uyandırdım kutlarım abii senii yaaa gece gece adamı tribe soktun::koop::::koop::::koop::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst