Kendimi toparladım teşekkür video'su

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Merhaba arkadaşlar rahatsızlık geçirmiştim teşekkürler arkadaşlar merak etmiş bende teşekkürler video su hazırladım .

 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
geçmiş olsun kardeşim, dediğin gibi sağlığımız hayattaki en büyük değerimiz. Dünya hali işler yüzünden bazen gözardı ediyoruz, unutuyoruz. Maşallah sende gayet iyisin şimdi, koru kolla kendini. Nüksetmesini önlemek için yapabileceğin birşey varsa yap ihmal etme. Çok geçmiş olsun tekrar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2015
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun tekrar tekrar.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Yeniden geçmiş olsun. Videonun sonu da güzeldi: "muhabbet beni buraya getirdi, ben yapıyom burada ya?" :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
668
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok büyük geçmiş olsun. Yeniden motor üstünde olmana sevindim.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
553
Rabbim tekrarını göstermesin bizler her zaman buradayız.seviliyorsun suberboycu
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
geçmiş olsun hocam sigara felan içiyorsanız bırakın mutlaka . birde ben huysuzlugunuzu gormedim neden boyle bi vlog ismi koydunuz acaba :) ?
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
332
Motosikleti
Tracer 7
Allah iyiligini versin...:)Gece,gece guldurdun beni...bende diyorum nereye gidiyo bu cocuk.:mrgreen:
Superboy sen bize lazimsin,ozellikle espiri anlayisin:cat:
tekrar gecmis olsun kardesim...:king:
 
Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
Hepinize teşekkür ederim Allah ömrünüzü güzel geçirmeyi nasip etsin.

Vlog adı bulamadım benim aklıma ilk bugeldi bunu yapıyım dedim :)
 
Katılım
24 Şub 2016
Mesajlar
117
Dostum büyük geçmiş olsun Allah bi daha göstermesin.Kendine dikkat et.Bu arada sohbetin gerçekten kendini dinlettiriyor, sağlıcakla kal :)
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
geçmiş olsun hayatta sağlığının yerinde olması gibi başka güzel birşey mi var:)
bu hastalığın nedeni neydi acaba
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst