- Katılım
- 13 May 2005
- Mesajlar
- 1,862
- Motosikleti
- Su Motoru
Evet Emoak benim anlatmam gerekenleri anlatmış. Teşekkür ederimBen olaya biraz sonundan girdim tabii. Bütün bunlar kursu başarıyla bitirip son olarak pratik sınavını da geçmiş olanlar için geçerlidir. Kendim geçtim ya sanıyorum ki herkes o aşamada! Neyse, sonuç budur..Harçlar düşmüş..Hayırlı olsuuun
![]()
Selin
Eee o zaman bunun için bir forum açmaya bile gerek yoktu zaten biz bunları biliyoruz en azından ben biliyorum.Yazıl kursa , gir sınava , direksiyona , emniyete git çıkart ehliyeti.Yani 1 hafta değil 3 ay!!!!!!Kafa karıştırmaktan başka bir olay değil forumda ilk başta belirtilen pursue nin yazmış olduğu yazı , emoak ın açıklaması olmasa millet 1 gün veya 1 haftada ehliyet alıcam zannedecekti... :farao: