- Katılım
- 27 Ara 2005
- Mesajlar
- 5,149
- Konu Yazar
- #1
Zamanda geriye gidebilseydim kendime ne öğüt verirdim acaba?
sakın büyüme...
büyüme ki şimdi masum olan ellerin kirlenmesin,emniyet kemeri takmadığın için seni durduran polisi hala seni korumaya çalışan polis amca olarak hatırla,çorba parası atacağın biri olmasın sakın.
büyüme sakın; gökyüzünü ve denizi mavi sanmaya devam et,ağaç resimleri çiz renkli kalemlerinle,katledilen doğaya hüzünlü gözlerle bakmak zorunda kalma.
büyüme ki süperman ya da batman gibi kahramanların seni koruduğu hayalleriyle rahat uyu yatağında,neşeyle hoplaya zıplaya yürü sokaklarda ,karşına alçak gaspçılar, kapkaççılar çıkmasın hiç.
büyüme ne olur,kadınların seninle eşit olduğunu düşünmeye devam et,her kadını anne gibi yüreğinle sev onları memeleri olan ve yatağa atılacak kişiler olarak görme.
büyüme ki çaresizlik bükmesin belini,dolanmasın elin; hayat rengarenk ve cıvıl cıvıl kalsın,sana sunulan ekmeğini ye,büyüyünce o ekmeği kazanmak üzerine dönecek hayatın.
büyüme ne olur.
Sizin öğütleriniz?
sakın büyüme...
büyüme ki şimdi masum olan ellerin kirlenmesin,emniyet kemeri takmadığın için seni durduran polisi hala seni korumaya çalışan polis amca olarak hatırla,çorba parası atacağın biri olmasın sakın.
büyüme sakın; gökyüzünü ve denizi mavi sanmaya devam et,ağaç resimleri çiz renkli kalemlerinle,katledilen doğaya hüzünlü gözlerle bakmak zorunda kalma.
büyüme ki süperman ya da batman gibi kahramanların seni koruduğu hayalleriyle rahat uyu yatağında,neşeyle hoplaya zıplaya yürü sokaklarda ,karşına alçak gaspçılar, kapkaççılar çıkmasın hiç.
büyüme ne olur,kadınların seninle eşit olduğunu düşünmeye devam et,her kadını anne gibi yüreğinle sev onları memeleri olan ve yatağa atılacak kişiler olarak görme.
büyüme ki çaresizlik bükmesin belini,dolanmasın elin; hayat rengarenk ve cıvıl cıvıl kalsın,sana sunulan ekmeğini ye,büyüyünce o ekmeği kazanmak üzerine dönecek hayatın.
büyüme ne olur.
Sizin öğütleriniz?