Kendi ararken bulmaktan korktuğum yerdeyim...CBR250

Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
775
Valla bende ne alsam sevemiyorum kalbim taş olmuş.Kuba CG 150 aldım hayal kırıklığı 2-3 hafta önce Honda CBF 150 aldım ondada aynı.
Kalbim sana Yamaha YZF R25'den başkası yasak diyor yok olmuyor sevemiyorum arkadaş.6-7 kere kullandım R25,motora her bindiğimde zeki müren abimizin ''Biz Ayrılamayız'' şarkısının tınıları aklıma geliyor ,gazı açtıkça ağzım kulaklarıma geliyor

Şu 1-2 ayda bir işe başlarsam kredi çekip baharda alacağım
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
Bence gayet yakisikli motor. Hyosung gt250r de kullandim gidis acisindan p3k de fark yok aralarinda. Hondayi daha cok sevdim.
 
Katılım
18 May 2012
Mesajlar
232
Merhaba, konunun başına da yazmıştım. Memurum ama takım elbise giymiyorum, genelde kafama göre bazen kot pantolon bile giyiyorum. CBR 250 yi çok beğendim, evimin kapalı garajı yok mecburen sokağa bırakacağım. Branda ve kilit kullansam da çalınma ihtimali yüksek midir ?
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-aksesuarli-bol-resimli-pulsar-326262742/detay/

Bu kadar extrayla bunu satamıyorum ben.Bu motorda emek var ama olmuyor.Fiyatıda aksesuarlarıyla iyi bence

İstediği kadar emek ve aksesuar olsun (ki sizdekilerin bir çoğu uygun fiyatlı ürünler) adamlar sıfırını bayiden nakit 8'e veriyor, 2016 model. Plakasını kendi çıkartsa 250'yi bulmuyor bile. Niye 2 senelik bir motor alsın ki? Kendinizi alıcıların yerine koyup birde bu şekilde düşünün.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Yine hırçın bir gencin dramına tanıklık ediyorsunuz..
Kymco venox250lerin, gv300 lerin arasında gidip gelen, içinde ki asi ruhlu cruisercıya dur demek zorunda bırakılan, hayatının baharında memur olmaya zorlanan bir gencin dramı bu. Oysa ne yerler gezilecekti, kulakları okşayan v motorun patırtısı, rüzgarın açık kasktan içeriye girişi, yola yapışan o hantal, ağır makineyle uyumu...
Artık böyle hayallere mahal vermeye gerek yok, çünkü memuriyetin son noktası olan cbr250ye karar kıldım gibi duruyor.
Çünkü o bir aile dostu,
Çünkü o bir fıtı fıtı,
Çünkü o az yakan az kaçan,
Çünkü o pahalı olsun japon olsun,
O bir honda hayat onda.
Gözyaşları içinde bu yazımı sonlandırıyorum... ::fool:: ::fool::

aynı durumu yaşadım... Virago 535 ile yamaha mt03 ile honda shadow 600 ile honda cbf500 ile uğraşırken ne olduğunu anlamadan kendimi cbr250 nin üstünde buldum.
Parayı bulursam XV950 racer gibi bir makina düşünüyorum. Bu defa da cafe racerler ile uğraşırken kendimi 600rr üstünde bulmaktan korkuyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst