- Katılım
- 17 Ağu 2013
- Mesajlar
- 775
Valla bende ne alsam sevemiyorum kalbim taş olmuş.Kuba CG 150 aldım hayal kırıklığı 2-3 hafta önce Honda CBF 150 aldım ondada aynı.
Kalbim sana Yamaha YZF R25'den başkası yasak diyor yok olmuyor sevemiyorum arkadaş.6-7 kere kullandım R25,motora her bindiğimde zeki müren abimizin ''Biz Ayrılamayız'' şarkısının tınıları aklıma geliyor ,gazı açtıkça ağzım kulaklarıma geliyor
Şu 1-2 ayda bir işe başlarsam kredi çekip baharda alacağım
Kalbim sana Yamaha YZF R25'den başkası yasak diyor yok olmuyor sevemiyorum arkadaş.6-7 kere kullandım R25,motora her bindiğimde zeki müren abimizin ''Biz Ayrılamayız'' şarkısının tınıları aklıma geliyor ,gazı açtıkça ağzım kulaklarıma geliyor
Şu 1-2 ayda bir işe başlarsam kredi çekip baharda alacağım