Kenda 760 trakmaster 2?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba.

Trakmaster2 hakkında ne düşünüyorsunuz? Çok ucuz olduğu için sipariş ettim, benim drz'ye off-road lastiği lazımdı, %50/50 lastiği bitirmek istemedim arazide.

1000-2000km falan anca dayanıyormuş. Yani 3-4 aya bitecek.

trakmaster2 ayarında, her türlü koşulla baş edebilen, orta hamurda başka hangi lastikleri önerebilirsiniz? Yani her şeyi yapan bir lastiğe ihtiyacım var ama pro değilim, dolayısıyla da muhtemelen tam performasını kullanamadan bitireceğim lastiği, o yüzden orta fiyat olursa da iyi olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst