Kenan veryansın etti: "Federasyondan destek görmüyorum"

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
vay be süleyman bu hallere geldi demek :)

türk motosikletçilerinin en büyük talihsizliği olan süleyman memnun eğer bu satırları okuyorsan ( yada yakınlarından biri sana iletebilirse ) gel bu işi bırak ... sultan süleymana kalmadı sana kalmaz buralar ... git ki bazı şeylerin önü açılsın yurdumda !!!!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst