- Katılım
- 22 Eki 2009
- Mesajlar
- 753
vay be süleyman bu hallere geldi demek
türk motosikletçilerinin en büyük talihsizliği olan süleyman memnun eğer bu satırları okuyorsan ( yada yakınlarından biri sana iletebilirse ) gel bu işi bırak ... sultan süleymana kalmadı sana kalmaz buralar ... git ki bazı şeylerin önü açılsın yurdumda !!!!!!
türk motosikletçilerinin en büyük talihsizliği olan süleyman memnun eğer bu satırları okuyorsan ( yada yakınlarından biri sana iletebilirse ) gel bu işi bırak ... sultan süleymana kalmadı sana kalmaz buralar ... git ki bazı şeylerin önü açılsın yurdumda !!!!!!