Kıvırmayı hakaret olarak addediyorsan (ben öyle addetmem) yapmayacaksın. Kıvırmayacaksın. Halep oradaysa yazdığın mesajlardaki dönüşlerin de burada.
Arkadan çarpan sürücü suçludur veya değildir gibi maddelerin olmayacağını bildiğin için ucuz demagojiye sığınıyorsun. Sürücü burnunu karıştırdı ahanda bu ceza demeyeceklerini de. Öyle her durum için açık açık tanımlanmış yönetmelik mi olur ülen? Zilyon tane durum oluşuyor yarışlarda. Genel tanım özetle şudur: Yarış içinde diğer yarışçıyı tehlikeye atacak şekilde süren race direction a gider. Simoncelli yarış sonrası "ben bişi yapmadım, ispanyol bunlar, adımı çıkarıyolar" diye demeç verdikten sonra race direction a ne demiş diye de bir bak hazır elin değmişken.
Laverty kazasının olduğu yerle Simon kazasının olduğu yer, pistin yapısı aynı mı? Seyret 2 videoyu da üst üste de ondan sonra aynı temas de. De ki ben de bu adam hayatında ne kadar az yarış seyretmiş diyeyim
Aslında FIM sayfasında kural ve yönetmelikler çok kolay bulunan yerde ve sen de bulmuşsundur büyük ihtimalle ama tartışmada haklı çıkma adına gerçeklere gözünü kapamayı tercih ediyorsun. Yani kıvırıyorsun...
Herşeyi devletten bekleme dedim ama sana son iyiliğim:
http://www.fim-live.com/en/fim/fim-official-documents/
Hem motogp hem de wsbk için yönetmeliklere bak. Race direction nasıl çalışır, kimlerden oluşur, hangi koşullarda hangi cezalar verilir, CDI nedir, yenilir mi? İçilir mi? Oku, öğren.
İyi çalış yarın sözlü yapacağım bakalım ne kadar öğrenmişsin