Kenan sofuoğlu.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Sen yapma be işte kenan.

Her piste çıkarken dua eden adamlarız biz sana.

Şehitlere kelle diyen, bebek katilini baştacı yapan adamı koyma oraya. Şehidin anası dua ediyor belki yarışından önce, nasıl bakarsın o ana'nın suratına ?

Çiftçiye, ekmeğini yediğin adama " ananı da al git " diyen adamı koyma oraya be.

Reyhanlıda olanlara hiç gıkını çıkartmayan, sessiz sedasız geçiştiren bu adama destek verme be kenan.

Allahı dini bir adamsın, oğluna senin benim vergilerimle gemicik alan, DANIŞMANLIK yapan kızına 52.000 lira maaş veren bu adama destek verme kenan, YAZIKTIR GÜNAHTIR.

Ne derseniz diyin, banlayın isterseniz Adminler. Ben sessiz kalamadım. Kimse de bana Kenan Sofuoğlu'nu savunmasın. Beni temsil etmiyor artık o adam.

Not: umarım ultra videoshop falandır yalandır bu haber. umarım. ama değilse sana ettiğim duaların hiçbirisi helal olmasın kenan sana.

5586_10151419651141561_1355349048_n.jpg


Photoshop diyenlere..

http://videonuz.ensonhaber.com/izle/kenan-sofuoglu-basbakan-a-fotografla-destek-verdi
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
479
Zaten ortalıkta yeterince cahil siyaseti yapmaya çalışan Hülyalar Necatiler Orhanlar var...
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
:farao: :farao: :farao:

Bir Sporcuya hiç mi hiç yakışmayan hareketler...
Çok yazık..
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
52 bin lira danışmanlık maaşı mı? :silent:

http://www.7-24hukuk.net/peki-basbakanin-kizi-sumeyya-ne-kadar-maas-aliyor-ve-ne-is-goruyor

olayların yalancısıyım, ama oğluna gemicik alan bir adamın kızına da bu kıyağı yapması şaşırtıcı olmaz sanırım =)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bende bi ara sponsor bulamıyor diye baya bu konu hakkında eleştiri yapmıştım ama adminler silmiş
eğer sanatçı sporcu siyasi görüşünü bildiriyorsa gerçekten gözümden düşüyor hangi parti lider i sevdiği hiç umrumda değil...
bakınız orhan gencebay kadir inanır gibi adamlar tv çıktığında kanalı değiştiriyorum
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
http://www.7-24hukuk.net/peki-basbakanin-kizi-sumeyya-ne-kadar-maas-aliyor-ve-ne-is-goruyor

olayların yalancısıyım, ama oğluna gemicik alan bir adamın kızına da bu kıyağı yapması şaşırtıcı olmaz sanırım =)

bu yazılanlar doğruysa paradan önce şunu düşünürüm: babası da olsa bir ülkenin başbakanına danışmanlık yapacak bilgi ve tecrübeyi bu yaşta nereden edindi.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
sanatçıların, sporcuların siyasi duruşları olabilir, bundan dolayı onları ayıplayamayız. gel gör ki türk sanatçısının, aydınının, sporcusunun büyük bir çoğunluğunun tek bir siyasi duruşu vardır o da oportünizmdir. iktidarda kim varsa ona yanaşırlar. kenan ne dedi çok bilmiyorum o yüzden bu lafım daha genele.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
eee, sergen de at yarışı oynuyordu
bunun da olsun o kadar hatası :)
sporcuları yetenekleri çerçevesinde değerlendirmek yerine, "rol model kişilik olarak görme" sevdamızdan vazgeçsek hele
meşhur ya... ayküsü de 200 olsun, her bi pohtan haberi olsun istiyoruz
phradrel in dediği gibi çoğu meşhurun böylesi yaklaşımları vardır, güce tapma hastalıklarından kaynaklanır
neyse fazla uzatmayalım
en ufak mevzudan insanın hataları ve sorunlarına ilişkin tahlillere uzanıyoruz
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
eee, sergen de at yarışı oynuyordu
bunun da olsun o kadar hatası :)
sporcuları yetenekleri çerçevesinde değerlendirmek yerine, "rol model kişilik olarak görme" sevdamızdan vazgeçsek hele
meşhur ya... ayküsü de 200 olsun, her bi pohtan haberi olsun istiyoruz
phradrel in dediği gibi çoğu meşhurun böylesi yaklaşımları vardır, güce tapma hastalıklarından kaynaklanır
neyse fazla uzatmayalım
en ufak mevzudan insanın hataları ve sorunlarına ilişkin tahlillere uzanıyoruz

Bana sorarsanız bu en ufak bir hata değil.

Milyonların önünde yarış motosikletinin önüne kocaman A4'Ü yapıştırmak, yaptıkları gün gibi ortada olan birisini desteklemek, bana göre en ufak mevzu değil hocam.

Ben o adamın yaptıklarını dediklerini sindiremedim bir türlü, sindirebiliyorsanız ne ala.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Bana sorarsanız bu en ufak bir hata değil.
Milyonların önünde yarış motosikletinin önüne kocaman A4'Ü yapıştırmak, yaptıkları gün gibi ortada olan birisini desteklemek, bana göre en ufak mevzu değil hocam.
Ben o adamın yaptıklarını dediklerini sindiremedim bir türlü, sindirebiliyorsanız ne ala.

şahsen sindiremiyorum ama sindirebilen 22 milyon kişi var sonuçta
ama bu insanların(seçmenin) ülkeye ihanet içinde olduklarını düşünmeyin
tamam rantçı bir kesim var, ciddi bir kısım da fakirlikten sosyal yardıma muhtaç, ama kalanı için tercih meselesi
bakış açısından kaynaklı şeyler bunlar, biraz da kargaya yavrusu şahan görünüyor
sadece akp lilere değil, chp ve mhp lilere hatta diğer partililere de öğretmemiz gerek diğerinin gözünden bakmayı
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Kenan'ın ne dediğini araştırın o vakit.

Başbakanı ne sevmek ne de böyle yalakalık yapmak suç değil Kenan. :cat:

Avrupalı arkadaşlarına karşı mahçup oluyormuş küçük beyimiz, utanıyormuş, "Türkiye'ye tatile gidelim mi ?" diye soranlara gidin diyemiyormuş. Göstericileri kınıyorum diyor...

Kim bu şekilde medyayı ve konumunu kullanarak düşüncelerini reklam ederse aynı şekilde tepki görmeyi de beklemelidir.
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
şahsen sindiremiyorum ama sindirebilen 22 milyon kişi var sonuçta
ama bu insanların(seçmenin) ülkeye ihanet içinde olduklarını düşünmeyin
tamam rantçı bir kesim var, ciddi bir kısım da fakirlikten sosyal yardıma muhtaç, ama kalanı için tercih meselesi
bakış açısından kaynaklı şeyler bunlar, biraz da kargaya yavrusu şahan görünüyor
sadece akp lilere değil, chp ve mhp lilere hatta diğer partililere de öğretmemiz gerek diğerinin gözünden bakmayı

Halkı cahillik yüzünden suçlamıyorum. Örn: g*tünün kılıyık teyzesi.

Ülkeye ihanet içinde olan kişiler de gün gibi ortadadır zaten.

Saygılarla.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Halkı cahillik yüzünden suçlamıyorum. Örn: g*tünün kılıyık teyzesi.
Ülkeye ihanet içinde olan kişiler de gün gibi ortadadır zaten.
Saygılarla.

gün gibi ortada olmayan okadar daha hain var ki onu da ben hiç anlatmayayım şimdi, sonra bütün partililer akp lilerin durumuna düşmesin :)
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
gün gibi ortada olmayan okadar daha hain var ki onu da ben hiç anlatmayayım şimdi, sonra bütün partililer akp lilerin durumuna düşmesin :)

Günler alim ile zalimin karıştırıldığı günlerdir hocam.

Hiçbirşey hiçkimse göründüğü gibi değil, Bir adet düzgün siyasetçi kalmadı ki.

AKP tahttan insin diyoruz da, o inince kim çıkacak sorunsalı var.

Buldum, ben çıkayım ! BENZİN 1 TL olacak yahu !
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
şuna inanıyorum, bu millet(ülke insnaları) doğru argümanlarla yola dökülsün hele, gerçek liderleri de bu esnada ortaya çıkacaktır
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
467
herkes gibi sanatçıların ve sporcuların da sizden farklı görüşleri olabilir, uç noktalarda olmadığı, terörü desteklemediği sürece bunda bi sorun yok ve bunu kimseyi incitmeden aşağılamadan dile getirebilir. bundan ötürü dua etmeyecek, yarışını izlemeyecek olan varsa canı sağolsun, bu bir fenerbahçelinin yurtdışında galatasarayı desteklemesi gibi milli bir duyguyu gerektirir. yeteri kadar yoksa küçük şeylere takılıp manevi de olsa desteğinizi çekersiniz kenandan. sanki motorsporlarında destekleyecek çok daha başarılı sporcularımız varmış gibi. Zaten Kenan buralara kadar imkansızlıklar içinde geldi, bundan sonra da bir yolunu bulur devam eder başarılarına.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Bu olay dogruysa nerede din nerede iman, bu olay dogruysa forumdaki akpliler ayni partiye devam mi edecekler merak ediyorum...

Efendim ondan oncekiler .... ondan oncekiler gunah islemis diye din iman diyenlerde mi isleyecek...

52 bin lira danışmanlık maaşı mı? :silent:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst