Kenan Sofuoğlu Technomag-CIP takımı ile son yarışına çıktı

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Kenan Sofuoğlu, Moto2 Valencia Grand Prix'sini 20. sırada tamamladı. Valencia'nın Ricardo-Tormo Pisti'ndeki yarışa 29. sıradan başlayan Sofuoğlu, mücadeleyi 20. sırada bitirdi.

Moto2 Valencia Grand Prix'sini İtalyan Michele Pirro birinci sırada tamamladı. Yarışmada Finlandiya'dan Mika Kallio ikinciliği, İsviçreli Dominique Aegerter üçüncülüğü kazandı.

Genel klasmanda ise Alman Stefan Bradl 274 puanla dünya şampiyonu oldu. Klasmanda İspanyol Marc Marquez 251 puanla ikinci ve 177 puana sahip İtalyan Andrea Iannone de üçüncü sırada bulunuyor.

Milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu ise 59 puanla 17. sırada yer aldı.

Kaynak: Ntvspor
 

Ekli dosyalar

  • kenan2011moto2tecnocip.jpg
    kenan2011moto2tecnocip.jpg
    35.2 KB · Görüntüleme: 7,028
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Kayıp bir sezon oldu, seneye iyi bir Moto2 sezonu geçirip MotoGP ye geçmeli bence...
Yaşı iyice geçmeden MotoGP'de görelim yıllarca...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kenan'a geçmis olsun diyelim ve gelecek sezona bakalim.
Moto2 de risk alacagina, geriye dönüp,yesil renkli bir takimda yarismasi muhtemel.:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst