Kenan Sofuoğlu Moto2'de yeni takım arıyor

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Motosiklette 2010 Dünya Supersport Şampiyonu Kenan Sofuoğlu, gelecek sezon için yeni takım arayışlarına başladı.

Bu yıl Moto GP'nin bir alt dalı olan Moto2'de Fransız takımı Technomag-CIP ile yarışan Kenan Sofuoğlu, yaptığı açıklamada, bu sezonu acemilik ve amatörlük yılı olarak değerlendirdi.

Yeni bir klasmanda olmasına ve sıkıntılı bir sezon geçirmesine rağmen Moto2'de üçüncülük de olsa bir kez podyuma çıktığını anlatan milli motosikletçi, ''Artık daha tecrübeliyim. Kalan yarışmaların yapılacağı bazı pistleri tanıyorum. Yeni dereceler elde edebilirim'' diye konuştu.

Sofuoğlu, gelecek sezona yönelik çalışmalara başladığını dile getirerek, ''Önümüzdeki yıl Technomag-CIP takımında devam etmeyeceğim. Çünkü çok güçlü bir takım değil'' dedi.

Gelecek yıl da Moto2'de yarışmaya devam edeceğini ifade eden Sofuoğlu, ''Yeni sezonla ilgili görüşmelere başladım. Şu an beni isteyen iki takım var. Ayrıca benim de kullanmayı düşündüğüm Kalex motosiklet ile çalışıyorlar. Gelecek sezon Moto2'de kalacağım ama Suter motosiklet kullanmak istemiyorum. Moto2'den şampiyon olmadan ayrılmak istemiyorum. Çünkü buradaki acemilik dönemim bitiyor'' diye konuştu.

Kenan Sofuoğlu, gelecek yıl da Moto2'de yarışabilmesi için yine Türkiye'nin desteğine ihtiyacı olacağını belirterek, ''Geçen yıl devlet Moto2'de yarışabilmem için 400 bin lira verdi. Bu yıl da yaklaşık 400-500 bin Euro'ya ihtiyacım olacak. Çünkü takımlar bir milyon Euro'yu geçen miktarlarda para istiyorlar'' dedi.

Kaynak: NTV Spor
 

Ekli dosyalar

  • sofuoglutakimariyor.jpg
    sofuoglutakimariyor.jpg
    23.1 KB · Görüntüleme: 6,421
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
252
400-500 bin yuronun lafı mı olur bence tamamını karşılasınlar o kadar gerek siz harcaması var bu devletin kenan yurt dışında gayet güzel temsil ediyor bizi ah bir de birinci olup milli marşımızı okutup bayrağımızı göndere çekti mi devğme keyfimize...
kenana hep destek tam destek...
 
Katılım
27 Tem 2009
Mesajlar
183
Takımlara paraayı yarışcı veriyorsa yarışcılar geçinmek için parayı nerden alıyolar takımlar ücret ödemiyormu :O sponsor ücretlerini de takımlar alıyosa on numara olur :S
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
THY Barcelona'ya Manchester'a 10 milyonlarca euro bayılacağına azıcık da Kenan'a destek olsun. Onlara verdikleri paranın 10'da birine değil Kenan'ı yarıştırmak, bir takıma baştan aşağı sponsor olabilirler...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
THY Barcelona'ya Manchester'a 10 milyonlarca euro bayılacağına azıcık da Kenan'a destek olsun. Onlara verdikleri paranın 10'da birine değil Kenan'ı yarıştırmak, bir takıma baştan aşağı sponsor olabilirler...

kesinlikle haklısın :(
 
Katılım
16 Ara 2008
Mesajlar
116
kenan'ın bahis parasına karşı tutumuna saygılıyım ama sonuçta bahislerden gelen parayı sonuçta işini yaparak kazanıyo o parayı direk bu yıllık ödemeye aktarsa her yıl sıkıntı yaşamasa
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Kenan 2010'un sonunda technomag'la devam etmek yerine kendisinin de arzuladığı gibi gresini ye geçebilseydi şu an çok farklı bir yerde olacaktı şampiyonada, bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst