Kenan Sofuoğlu Moto2 de 6. Yarışına Çıkıyor

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu, Moto2′de sezonun 6. ayak koşusu için UEFA Avrupa Şampiyonlar Ligi’nin şampiyonu Barcelona’nın kentinde kendisine şans arayacak.

Moto GP’nin bir alt dalı olan Moto2′de yarışan Kenan Sofuoğlu, 5 Haziran Pazar günü Barcelona’da gerçekleştirilecek sezonun 6. ayak yarışması için İspanya’ya gitti.

Kenan Sofuoğlu, AA muhabirine yaptığı açıklamada, daha önce Barcelona’da yarışmadığını ve deneyiminin bulunmadığını dile getirdi.

Barcelona’nın kendisine uğurlu geleceğine inandığını ifade eden Sofuoğlu, ”Taraftarlığım yok ama Barcelona’nın bana uğur getireceğine inanıyorum. Ben hayatımda (A) Milli Futbol Takımın dışında sadece Barcelona-Real Madrid maçını 90 dakika izledim. Futbolu takip etmiyorum ama Messi hayranlığım var” dedi.

Milli motosikletçi, Moto2′de kötü bir sezon geçirdiğini anımsatarak, şöyle konuştu:

”Zor bir sezon geçiriyorum. Sporda inişli çıkışlı dönemler olabilir. Artık bu sezonu böyle yarışmak zorundayım. Benim başarıdan çok ayakta kalmaya ihtiyacım var. Sezon öncesi özel hayatımda yaşadıklarımı daha önceden kestirebilseydim, Moto2′ye geçmezdim. Çünkü motosiklette kış ayları antrenman ve testler için çok önemlidir. Ben bunları yapamadım. Moral yokken başarı olmuyor. Spor olarak bu sezon yeni bir hayata başlamıştım. Aslında geçen sezonun son iki yarışmasında neler yapabileceğimi göstermiştim. Ama her şey planlandığı gibi gitmiyor.”

Kaynak: Ajansspor

125 CC KATALUNYA GRANDPİX İNİ 05 HAZİRAN 2011 PAZAR GÜNÜ
SAAT: 12:00 DE NTVSPORDA CANLI OLARAK İZLEYEBİLİRSİNİZ.

MOTO2 KATALUNYA GRANDPİX İNİ 05 HAZİRAN 2011 PAZAR GÜNÜ
SAAT: 13:15 TEN İTİBAREN NTVSPORDAN CANLI OLARAK İZLEYEBİLİRSİNİZ.

MOTOGP KATALUNYA GRANDPİX İNİ 05 HAZİRAN 2011 PAZAR GÜNÜ
SAAT: 15:00 DEN İTİBAREN NTVSPORDAN CANLI OLARAK İZLEYEBİLİRSİNİZ.


Antreman Zamanları

Sıra No. Sürücü
1 3 Simone CORSI FTR 1'47.373
2 12 Thomas LUTHI SUTER 1'47.494 0.121 0.121
3 15 Alex DE ANGELIS MOTOBI 1'47.513 0.140 0.019
4 72 Yuki TAKAHASHI MORIWAKI 1'47.549 0.176 0.036
5 38 Bradley SMITH TECH 3 1'47.594 0.221 0.045
6 65 Stefan BRADL KALEX 1'47.606 0.233 0.012
7 36 Mika KALLIO SUTER 1'47.621 0.248 0.015
8 40 Aleix ESPARGARO KALEX 1'47.739 0.366 0.118
9 45 Scott REDDING SUTER 1'47.786 0.413 0.047
10 51 Michele PIRRO MORIWAKI 1'47.843 0.470 0.057
11 93 Marc MARQUEZ SUTER 1'47.857 0.484 0.014
12 60 Julian SIMON SUTER 1'47.878 0.505 0.021
13 16 Jules CLUZEL SUTER 1'47.942 0.569 0.064
14 44 Pol ESPARGARO FTR 1'48.059 0.686 0.117
15 4 Randy KRUMMENACHER KALEX 1'48.109 0.736 0.050
16 77 Dominique AEGERTER SUTER 1'48.186 0.813 0.077
17 54 Kenan SOFUOGLU SUTER 1'48.215 0.842 0.029
18 21 Javier FORES SUTER 1'48.382 1.009 0.167
19 68 Yonny HERNANDEZ FTR 1'48.449 1.076 0.067
20 75 Mattia PASINI FTR 1'48.545 1.172 0.096
 

Ekli dosyalar

  • sofuoglubarcelona.jpg
    sofuoglubarcelona.jpg
    28.4 KB · Görüntüleme: 7,820
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Kalex mi kullanacak Suter mi? Yine Suter gibi duruyor...
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
Kenan 17.sıradan start alacak 1.ile arasında çok az saniye farkı var umarım bunu yarışa yansıtır bol şans kenan
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
ESPARGARO 'nun kazanmasini bekliyorum ama BRADL da kazanmak isteyecek.
Tabi herkes kazanmak ister ama önleri herkes zorlayamaz.
Her zamanki gibi heyecanli bir yaris izleyecegiz.
Kenan lastikleri bitirmez,ortalama bir ritim tutturursa, iyi bir yerde bitirebilir.
Sag salim bitirsin, önemli olan o.
Ilk defa yaristigi bir pistte kimse mucize beklemesin.
Ama olur mu olur.:cat::bounce:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Kenan şu anda 5. liğe kadar çıkmayı başardı ve iyi bir yarış çıkartıyor. Aman nazar değmesin !
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Çok kötü bi kaza oldu yarışta.. Umarım ciddi sorunları yoktur :S
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
Kenan çok iyi başladı umarım lastiklerini erken bitirmez çok kaydırıyor
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Harika! :) Geçişi göremedik ama.

Takım arkadaşı yarış dışı kaldı.

Kenan düştü !!!!!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
finish e kaç tur kaldı?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
2. lik için atak yaparken fren yapmakta geç kaldı ve arkadan Simone'ye çarparak ikisi de yarış dışı kaldı... Neyseki ikisinde de ciddi birşey yok.

Nasıl birşeydir bu yahu, sen kalk 17. likten gel, 2. lik mücadelesi yaparken, yarışın bitimine 7 tur kala yarış dışı kal.

Offff.. Bu sefer şeytanın bacağını kıracak demiştim tam da..
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
232
cahil cahil izliyorum yarışı ama buna rağmen çok heyecanlı. yarışla ilgili profesyonel yorumlarınızı alalım daha keyifli olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst