- Katılım
- 24 Mar 2011
- Mesajlar
- 2,334
Sevgili kardeşimize geçmiş olsun diyoruz inşallah yakın zamanda iyileşir ve pistlere döner....
çok haklısın arkadaşım bu sporu yapanlar zaten bu riskleri göz önüne almıs insanlardırBu sporun içinde olan şeyler. Rossi bile bacağını kırdı, ondan 1-2 ay önce omzunu kırmıştı. Lorenzo elini kırdı. Stoner'ın taa 125 cc'de yarışırken kırdığı eli seneler sonra Ducati'de MotoGp'de yarışırken sıkıntı vermeye başladı. Pedrosa kaç kere neresini kırdı sayamadımKi bu sporun en iyileri bu adamlar...
Geçmiş olsun, üzüldüm gerçekten.
----------------
Dünya çapındaki organizasyonlarda yarışmalara katılacak kişinin o kültüre yakın birisi olması lazım bence.Podyuma çıkınca şampanya patlatıp lıkır lıkır içen, kızlarla eğlenen birisini görmek istiyorum ben. Artık oralara ikinci bir kişinin mutlaka gitmesi lazım.Tercihen de İzmir'li olsun. Bu işin dinle imanla alakası olsaydı çıktığı her yarışı Kenan'ın kazanması lazımdı.Demek ki yok alakası.
Yani İzmirlilerin Dinle İmanla alakaları yokmu sana göre,bu durumda ?