- Katılım
- 1 Mar 2009
- Mesajlar
- 542
spikerin yanına hamit abbasoglundan başka bir adam bulsalarmış keşke. malum şahıs sokak agzı üslubunda yarış anlatıyordu. hiç begenmedim, çok kabaydı.
Nerden izlediniz yhaw,söyleyinde bizde izleyelim.
spikerin yanına hamit abbasoglundan başka bir adam bulsalarmış keşke. malum şahıs sokak agzı üslubunda yarış anlatıyordu. hiç begenmedim, çok kabaydı.