Kenan Sofuoğlu da Messi hayranı

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu, ''Futbolu takip etmiyorum, ama Messi hayranlığım var'' dedi.

Milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu, Moto2'de sezonun 6. ayak koşusu için UEFA Avrupa Şampiyonlar Ligi'nin şampiyonu Barcelona'nın kentinde kendisine şans arayacak.

Moto GP'nin bir alt dalı olan Moto2'de yarışan Kenan Sofuoğlu, 5 Haziran Pazar günü Barcelona'da gerçekleştirilecek sezonun 6. ayak yarışması için İspanya'ya gitti.

Kenan Sofuoğlu, daha önce Barcelona'da yarışmadığını ve deneyiminin bulunmadığını dile getirdi.

Barcelona'nın kendisine uğurlu geleceğine inandığını ifade eden Sofuoğlu, ''Taraftarlığım yok ama Barcelona'nın bana uğur getireceğine inanıyorum. Ben hayatımda (A) Milli Futbol Takımın dışında sadece Barcelona-Real Madrid maçını 90 dakika izledim. Futbolu takip etmiyorum ama Messi hayranlığım var'' dedi.

Milli motosikletçi, Moto2'de kötü bir sezon geçirdiğini anımsatarak, ''Zor bir sezon geçiriyorum. Sporda inişli çıkışlı dönemler olabilir. Artık bu sezonu böyle yarışmak zorundayım. Benim başarıdan çok ayakta kalmaya ihtiyacım var. Sezon öncesi özel hayatımda yaşadıklarımı daha önceden kestirebilseydim, Moto2'ye geçmezdim. Çünkü motosiklette kış ayları antrenman ve testler için çok önemlidir. Ben bunları yapamadım. Moral yokken başarı olmuyor. Spor olarak bu sezon yeni bir hayata başlamıştım. Aslında geçen sezonun son iki yarışmasında neler yapabileceğimi göstermiştim. Ama her şey planlandığı gibi gitmiyor'' diye konuştu.

Kaynak: NTVspor
 

Ekli dosyalar

  • sofuoglumessi.jpg
    sofuoglumessi.jpg
    34.6 KB · Görüntüleme: 6,636

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst