Kenan Sofuoğlu Britanya GP'de Şanssızdı. MOTO2

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Silverstone'deki Britanya GP'de Kenan Sofuoğlu, bir ara ikinciliğe kadar çıktığı yarışta düşmesinin ardından yarışı 8. olarak tamamladı.

Yarışa 13. sıradan başlayan Sofuoğlu, kalkışta önündeki birçok rakibini geçerek ön grubun içine girmeyi başardı. Etkili performansını sürdüren Türk sürücü, şansız bir şekilde düştüğü sırada yarışı 2. olarak götürüyordu. Potansiyel podyum şansını elinden kaçıran Sofuoğlu yarışa 11. sırada geri dönmeyi başardı ve sonlara doğru bir kaç rakibini geçerek 8. oldu.

Yarışı kazanan isim bu senenin flaş ismi Stefan Bradl oldu ve Bradl 4. kez podyumun tepesinde yer aldı. Yarışa 28. sıradan başlayan Bradley Smith yağmurda devleşerek 2. olmayı başarırken podyumu tamamlayan isim Pirro oldu.

Kenan Sofuoğlu ise aldığı 8.likle birlikte Moto2'deki ilk puanlarını kazanmış oldu.


Sıra Puan No Sürücü Ulus Takım Motor Hız Fark
1 25 65 Stefan BRADL GER Viessmann Kiefer Racing Kalex 144.3 44'10.236
2 20 38 Bradley SMITH GBR Tech 3 Racing Tech 3 143.9 +7.601
3 16 51 Michele PIRRO ITA Gresini Racing Moto2 Moriwaki 143.6 +12.241
4 13 16 Jules CLUZEL FRA NGM Forward Racing Suter 143.4 +17.271
5 11 45 Scott REDDING GBR Marc VDS Racing Team Suter 143.0 +23.531
6 10 34 Esteve RABAT SPA Blusens-STX FTR 142.8 +28.661
7 9 72 Yuki TAKAHASHI JPN Gresini Racing Moto2 Moriwaki 142.6 +32.391
8 8 54 Kenan SOFUOGLU TUR Technomag-CIP Suter 142.4 +34.662
9 7 68 Yonny HERNANDEZ COL Blusens-STX FTR 142.3 +37.181
10 6 3 Simone CORSI ITA Ioda Racing Project FTR 142.2 +38.981
11 5 4 Randy KRUMMENACHER SWI GP Team Switzerland Kiefer Racing Kalex 142.2 +39.657
12 4 76 Max NEUKIRCHNER GER MZ Racing Team MZ-RE Honda 141.6 +51.622
13 3 49 Kev COGHLAN GBR Aeroport de Castello FTR 141.4 +54.810
14 2 25 Alex BALDOLINI ITA NGM Forward Racing Suter 141.3 +56.242
15 1 12 Thomas LUTHI SWI Interwetten Paddock Moto2 Suter 141.1 +1'00.769

Kaynak: TRF1.net
 

Ekli dosyalar

  • sofuoglubritish.jpg
    sofuoglubritish.jpg
    30.1 KB · Görüntüleme: 17,537
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bizim yarışcımızda şans hiç yok malesef:S
genede motorunu kaldırıp yarışa döndüğünde 11 ken 8.sırada finise kazalı motosikletle motorunu getirmesi onun nekadar büyük bir yarışcı olduğunu gösteriyordu
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
16
arkadaslar yarısın tam vıdeosu falan varmıdır bıyerde ızleyemedım cıldırcam bı yardımcı olun....
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
MotoGP bikaç güne torrente düşer ama Moto2 yarışlarını bende pek bulamıyorum
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
16
abı ya nasıl bısı bu kacırmamak gerek demekkı:S

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:13 ----------

bu arada rıder2 kardesım bakıyosen sen de olurda bulursan falan lınkını paylasırmısın bısı yaparmısın...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bu arada, yarışa 28. sıradan başlayıp 2. bitirmesi Bradley Smith için çok büyük bir başarı bence.
Ama insanın aklına, acaba Moto2'deki bir elin parmağını geçmeyecek sayıdaki usta pilot haricindeki diğerleri sadece figürandan mı ibaret sorusu da geliyor?
Geçtiğimiz yarışta da Kenan'ın gerilerden gelerek 2. lik mücadelesi yaptığını hatırlıyorsunuzdur.
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
67
Valla Moto2 deki mücadele Gp de yoktu... Bu mücadelede kenanında olması ayrı bir zevk... Umarım GP hayali gercek olur... Büyük bir yetenek...
 
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
231
ntvspor un video sayfalarında moto2 ve motogp yarışlarının videoları oluyor.

Bu arada yorumcu Hamit Abbasoğlu moto2 yarışında Yarış Komitesiyle ilgili faşist bıdıbıdı yapanlara çok güzel yerleştirdi :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
ntvspor un video sayfalarında moto2 ve motogp yarışlarının videoları oluyor.

Bu arada yorumcu Hamit Abbasoğlu moto2 yarışında Yarış Komitesiyle ilgili faşist bıdıbıdı yapanlara çok güzel yerleştirdi :)

var esas yerleştirilecek birileride. du bakalım :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst