Kenan Sofuoğlu Avustralya Grand Prix'sinde 6. oldu

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Türk motosikletçi Kenan Sofuoğlu, Moto2 Avustralya Grand Prix'sini 6. sırada tamamladı.

Avustralya'nın Phillip Island Pisti'nde yapılan yarışa 5. sırada başlayan Sofuoğlu, San Marinolu pilot Alex de Angelis'in birinci olduğu yarışı 6. sırada bitirdi.

Yarışmada ikinciliği Alman Stefan Badl, üçüncülüğü İspanyol Marc Marquez elde etti.

Genel klasmanda Alman Bradl 254 puanla ilk sırada yer alırken, İspanyol Marquez 251 puanla ikinci ve 165 puana sahip İtalyan Andrea Iannone de üçüncü sırada bulunuyor.

Milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu ise 2 basamak yükselerek 55 puanla 15. sırada yer aldı.

Kaynak: NTVspor
 

Ekli dosyalar

  • kenansonyaris6.jpg
    kenansonyaris6.jpg
    14.9 KB · Görüntüleme: 16,295
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Kenan kendini toparladı gibi. Seneye şampiyonluk adayları arasında.

Son 2 yarış. Şampiyona acayip çekişmeli geçiyor... Bahisleri alalım, S.Bradl mı M.Marquez mi?? :)
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Valla çok ortada bir durum her ikisi de çok iyi bradl çok disiplinli marquez acayip agresif herşey olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst