Kenan Sofuoğlu: Abdestsiz yarışa çıkmam

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
867
türkiye müslümanlarına göre zaten sadece bu kesim cennete gidecek...diğerleri islamı hep yanlış yorumluyo..malezyasından arabistanına, suriyesinden libyasına...

Hayır o kadarda değil sadece Türk ve müslüman olan cennete gider demedim.
Arapların çoğuda sunnidir ama mezhepleri farklıdır. Hanefi, maliki, hanbeli, şafi bunlar mezheptir ve haktır. Sunnilerin dallarıdır.
Fırkayla mezhebi karıştırmışsın sen.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Hayır o kadarda değil sadece Türk ve müslüman olan cennete gider demedim.
Arapların çoğuda sunnidir ama mezhepleri farklıdır. Hanefi, maliki, hanbeli, şafi bunlar mezheptir ve haktır. Sunnilerin dallarıdır.
Fırkayla mezhebi karıştırmışsın sen.

arapların çoğu vahhabidir...araplara göre de biz cehennemliğiz...fettullah gülen in arabistan a girememesinin sebebini bi araştır istersen...
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Kenan yarışa abdestli çıkıyomuş.Ne kadar güzel.Konu nerelere gitti yaw:thumright
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
867
arapların çoğu vahhabidir...araplara göre de biz cehennemliğiz...fettullah gülen in arabistan a girememesinin sebebini bi araştır istersen...

Arapların çoğu maliki, hanbeli ve şafidir. Yani sunnidir ve haktır ancak hak mezhep olduğu halde hanefi değillerdir.
Türklerin çoğu Hanefi mezhebindendir ve bu mezhepte haktır.
Araplarda bide şii'lerde vardır. Hafız esad şii'dir.

Fettullah gülen neden gidemiyor billmiyorum ama araştırıp vakit kaybetmekte istemiyorum.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
beyler adam reklam yapıyor. rahatsız olunan nokta bu. kısa, net. inanç, iman vs birey ile tanrı arasındadır bizi ilgilendirmez.

kenan söylediğinde birileri ona aferin diyorsa demek ki hedefine ulaşmış reklam.
 
Katılım
24 Ağu 2011
Mesajlar
32
Haberi yapan gazete "yeni şafak" ciddiye alınacak bir durum yok bence!

Kenanında bu gazetenin kendi inancı üzerinden siyaset yapmasından hoşnut olduğunu hiç düşünmüyorum çünkü reklam yapmasını seven birisi değil kendisi ve çoğu kimse bilmez geçtiğimiz yılbaşını kendisi vanda depremzedelerle geçirmiştir ve hiçbiryerde reklamını yapmamıştır!

Buna benzer bir pay çıkarma ise Londra Olimpiyatlarında mehter marşıyla gitmiş ve kazandığımız dev başarılardan sonra Hande YENERden "Londraya Gittik Beraber" türküsüyle dönen kafilenin başı spor bakanı ve bakanlığına bağlı Spor Toto teşkilatının sayfasında "DİNDAR GENÇ, ROL MODEL, KNN 54" diye gazetenin yaptığı habere benzer başka örneklerde vardır!

Bu arada dini inancına ters düştüğü spor totodan payına düşen yıllık ortalama bir milyonu ise almamaktadır ve bu kurumun dindar yöneticileri nedense böyle ir haber yapmazlar,para lazım paraaaaa çünküm....
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
toplumun çoğunluğunun müslüman olduğu bir ülkede kenan ın abdestli yarışa
çıkması çok abes,yanlış,reklam yapıyor.
at gözlüğü ile bakılınca olay böyle okunuyor demek ki.
kenanın çok reklama ihtiyacı var,şampanya patlatsa makbul adam.
alex'in maça çıkarken haç çıkarması da abes değil mi,o da reklam kokuyor.
insanların inancı ne olursa olsun,saygı duymayı öğrenmediğimiz için
saçma sapan yorumlar yapılıyor olmasın.
allah yolunu açık etsin kenan.allahtan bu yorumları(trajikomik) okuyacak zamanın yok.
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
867
beyler adam reklam yapıyor. rahatsız olunan nokta bu. kısa, net. inanç, iman vs birey ile tanrı arasındadır bizi ilgilendirmez.

kenan söylediğinde birileri ona aferin diyorsa demek ki hedefine ulaşmış reklam.

Reklam yapma düşüncesiyle söylediyse hoş değil ama belkide o düşüncede değildir.
Belkide gazetecenin özellikle sorduğu bi sorudur ve sadece evet demiştir.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Arapların çoğu maliki, hanbeli ve şafidir. Yani sunnidir ve haktır ancak hak mezhep olduğu halde hanefi değillerdir.
Türklerin çoğu Hanefi mezhebindendir ve bu mezhepte haktır.
Araplarda bide şii'lerde vardır. Hafız esad şii'dir.

Fettullah gülen neden gidemiyor billmiyorum ama araştırıp vakit kaybetmekte istemiyorum.

araştırmayla neden vakit kaybedesin tabi...araştırma zaten vakti bol olanların işi...birileri sana bilmen gerekenleri ve nasıl bileceğini söyler hiç zahmet etme...

b
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Bana göre inançlı olan bir sporcu daha başarılı olur. Çünkü inançlı bir sporcunun hayatı diğerlerine göre daha düzenlidir. İmanından güç alır. Ülkemizde bu konuyla ilgili ciddi bir ön yargı var. Bir çok sporcu bu yüzden inancını gizlemek zorunda kalıyor. Ben gizleme ihtiyacı hissetmiyorum. Çünkü Avrupa'da bir yerlere geldim. Orada inanç ayrımı yapılmıyor. Bana Türkiye'de 'Neden şampanya patlatmıyorsun?' diye soran çok oldu. Fakat Avrupa'da böyle bir soruyla hiç karşılaşmadım. Ben de bu sorulara 'Müslüman olduğum için' cevabını veriyorum.

kendisi açıklamayı yapmış , haberin detaylarında var, ama Gasteciler bazı şeylerin üzerine gitmişler.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Belkide gazetecenin özellikle sorduğu bi sorudur ve sadece evet demiştir.

şu röportajı bile okumamışsın hala belki şöyledir diyosun...
dur onu bulmaya zahmet etmede ben o kısmı buraya yapıştırayım...bakalım özellikle sorduğu bir soru mu..


Motora bindiniz, birazdan yarış başlayacak. Ne yaparsınız?

Yarışa abdestli çıkarım. Mutlaka dua ederim. Şimdiye kadar abdest almadan piste çıkmadım.
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
''Yarışa abdestli çıkarım. Mutlaka dua ederim. Şimdiye kadar abdest almadan piste çıkmadım.''
evet çok ayıp bir durum,burası israil ya.
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
867
şu röportajı bile okumamışsın hala belki şöyledir diyosun...
dur onu bulmaya zahmet etmede ben o kısmı buraya yapıştırayım...bakalım özellikle sorduğu bir soru mu..


Motora bindiniz, birazdan yarış başlayacak. Ne yaparsınız?

Yarışa abdestli çıkarım. Mutlaka dua ederim. Şimdiye kadar abdest almadan piste çıkmadım.

Evet okuma gereği duymadım çünkü abdestli çıkması benim için sorun değil.
Sen galiba biraz asabisin sakin ol. :)
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
546
çünkü abdestli çıkması benim için sorun değil.

evet abdestli çıkması kimse için sorun değil zaten sorun bunun bizi ilgilendirmemesi bunu reklam için kullanması. Böyle açıklamalar yaparak insanlar üzerinde bir iş yaparken abdestli yapın baskısının oluşturulması.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
''Yarışa abdestli çıkarım. Mutlaka dua ederim. Şimdiye kadar abdest almadan piste çıkmadım.''
evet çok ayıp bir durum,burası israil ya.

Bizler evden cenabet çıkıyoruz ya...
Bir tek Kenan abdestli, Zaten o da şampiyon oldu...
:queen:

Yahu Kenanın yarışları ilgilendiriyor bizi...
Şeyini bırakın adamın ona kalsın...
Başarısıyla övünelim... :cat:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Yalnız bazıları inat ediyor hala, arkadaşlar abdest almak kötü bir şey demiyor kimse, hristiyan ise istavroz getirsin kimsenin umrunda olmamalı. Bunu dile getirmek rahatsız eder. Buradaki arkadaşların demek istedikleri bu.
Dini öcü gibi görüyorlar rahatsız oluyorlar da ne demek yahu.
Kenan diskoya gitse diskoya gittim abi birkaç hatunla sabahlara kadar içtik demesi ne kadar rahatsız ediyorsa bu demeç, ya da bu demeç demiyelim bu haberi yapanlar da beni o kadar rahatsız ediyor.
Beni Kenanın başarıları ilgilendiriyor, sprocu kişiliği, sabrı, özverisi... gibi ama hangi dine mensup olduğu ya da yarıştan sonra ne yaptığı hiç umrumda değil..

Magazin haberlerinden ne kadar haz etmiyorsam bundan da en az o kadar hazzetmiyorum. Bu kadar. ( ikisi de aynı gözümde)....
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
867
evet abdestli çıkması kimse için sorun değil zaten sorun bunun bizi ilgilendirmemesi bunu reklam için kullanması. Böyle açıklamalar yaparak insanlar üzerinde bir iş yaparken abdestli yapın baskısının oluşturulması.

Amaç baskı oluşturmak değil, örnek olsun diyedir. İster örnek alırsın ister almazsın.
Bu neden bu kadar uzatılıyor ki?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst