Kenan Sofuoğlu: Abdestsiz yarışa çıkmam

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Biraz reklama kaçmış sanki.Bende abdestsiz evden çıkmıyorum ama bunu hiç bir zaman söylemedim kimseye, çünkü gerek duymadım.

İnançları ile hareket etmesi güzel birşey. Halk tarafından daha iyi benimsenir ve takip edilir.Fakat reklam malzemesi yapmak gerçekten hoş değil.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
O değil de yarış boşunca titreyen depoya dayanmak abdesti bozar mı o önemli :cherry: bi yandan yarışın adrenalini de var.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
mengü yaptın yapacağını. Milleti birbirine düşürecen yahu. Bölücü mengü :santa:
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Bu arada beyler Suriye ile savaş çıktı çıkacak. Herşey Suriye'nin cevabına bakar.

Savaş çıkarsa ben kaçar :pl:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Bütün suç muhaliflerde ve ateistlerde, bizi kendi kendimize bıraksalar ne damacanalar, ördekler götüreceğiz ah ah.
Ha sahi ben askerlik yapalı 30 sene kadar oluyor ilk kez askerde duymuştum köpek eşşek mevzuunu.
Hala popüler midir bilemiyorum ama, yine o basından duyduğumuz kadarıyla artık damacana daha popüler miş siz ne dersiniz? :bounce:

Neyse konuyla alakası yok yine çenem düştü, kusuruna bakmayın ehtiyarın.:pl:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
en baştaki imam sayılır. Konuyu sen açmadınmı? Sen imam biz cemaatiz :queen:
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Benim hoşuma gitti haber.Güzel bi alışkanlık bence.Gerçi haberde adam hayatını anlatmış ama sadece burası anlaşılmış.Müslüman olan bi ülkedede müslüman bi adamın bunu söylemesi alışılmadık bi durum gelmiş sanki:)Bilindiği üzere 5 vakit namaz farz,kaçarı yok yani.Bunun çetelesinide tutan melekler var zaten bize düşmez.Zaten herkes kendi hesap vermeyecekmi?O yüzden birbirinizi kırmayın.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Abdestli olarak yarışa katılmasında madde( elle tutulur , gözle görülür ) bir fayda olmayabilir, Manen/manevi olarak bir güç , hissiyat yada benzeri bir duygu içerisinde olabilir. Bir diğer yarışan arkadaş da piste çıkmadan 2 tek içip de girebilir. Mahsuru var mı? bence yok. AMA BAZI sıkıntılı kişiler din/maneviyat konularından ÖCÜ gibi kaçtıkları/korktukları için değişik yorumlayabilir.
Kitab mukkades Kuran-ı Kerimden bir ayetle bitirmek istiyorum.
Dinde zorlama yoktur. Artık doğrulukla eğrilik birbirinden ayrılmıştır. O halde kim tâğutu(tabi olduğunu)reddedip Allah'a inanırsa, kopmayan sağlam kulpa yapışmıştır. Allah işitir ve bilir.Bakara / 256
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
Biraz reklama kaçmış sanki.Bende abdestsiz evden çıkmıyorum ama bunu hiç bir zaman söylemedim kimseye, çünkü gerek duymadım.

İnançları ile hareket etmesi güzel birşey. Halk tarafından daha iyi benimsenir ve takip edilir.Fakat reklam malzemesi yapmak gerçekten hoş değil.

aha şimdi söylemiş oldun forumdaki herkese :)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
kenansofuoglu_5.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------

dini bü-
tün bir müslümanın gayrı müslüm bir kız-kadınla evlenmesi caizmidir?
forumda dini konular da bilgili arkadaşlar bilgilendirseler memnun olurum.

dini bütün bir insan olmasam da gayri müslim biriyle evlenmek erkek için sorun değilken kadınlar için caiz değildir...gayri müslim derken semavi dinlerden birine mensup olması gerekiyo sanırım...kitapsız da o da sayılmıyo..:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
sıkıntılı kişiler[/COLOR] din/maneviyat konularından ÖCÜ gibi kaçtıkları/korktukları için değişik yorumlayabilir.
]
Ben o dediğin sıkıntılı kişilerden biriyim....
Alah tan ve dinden korkarım...
Allah la aramdaki beni ilgilendirir...
Bir başkasına Allah adına yaptıklarımı söylemekten , korkarım...
Allah tan korkarım... :cat:
Sıkıntım bu işte.. :cat:
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
yani çok "ben çok müslümanım" mı demek istiyor. o zaman neden nikahsız yaşıyor nişanlısıyla.
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
867
Bosverin didismeyi.
Suriye ile savas halindeyiz.
Onlarda abdesli biz de.
Kim kazanir?

Hafız esad sunni değil.. Müslümanlar 73 fırkaya bölünmüşlerdir, bunlardan sadece Ehl-i Sünnet ve'l-Cemaat haktır..
Bu durum hadislede sabittir.
"Haberiniz olsun! Sizden önce Ehl-i Kitap, yetmiş iki millete (dine, fırkaya) bölündüler. Bu ümmet ise yetmiş üç fırkaya bölünecek. Bunlardan yetmiş ikisi ateşte, sadece biri Cennet'tedir."
Bu da Ehl-i Sünnet ve'l-Cemaattir. :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Arkadaslar mevzuyu nerelere getirdiniz.
Evet haber reklam yapiyor.
Ama reklami yapan Kenan degil.
Roportaji yapan gazete.
Insafsizlik etmeyin.
Kenan'in inancli bir insan oldugunu,elinden geldigince ibadetlerini aksatmadigini,hayayini da inandigi dinin var olduguna inandigi kurallarina uygun kurguladigini hepimiz biliyoruz.
Kenan sorulan sorulara cevap vermus.
Ama roportaji verdigi gazete olayi kendi goruslerini dikte etmek icin kullanmis.
Hani acikca yazmamislar ama varilmak istenen sonuc su.
Bakin imanli olursaniz,dunya sampiyonu olursunuz.
:)
Simdi hedef kitle keriz olursa, haftasonu gider istanbul parka,
Uckuluvalla bir elham okur,
zaten abdestide tam,
Cikar yarisa,Baris'in da eline verir,Toprak'in da, Semih'inde.
:)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Hafız esad sunni değil.. Müslümanlar 73 fırkaya bölünmüşlerdir, bunlardan sadece Ehl-i Sünnet ve'l-Cemaat haktır..
Bu durum hadislede sabittir.
"Haberiniz olsun! Sizden önce Ehl-i Kitap, yetmiş iki millete (dine, fırkaya) bölündüler. Bu ümmet ise yetmiş üç fırkaya bölünecek. Bunlardan yetmiş ikisi ateşte, sadece biri Cennet'tedir."
Bu da Ehl-i Sünnet ve'l-Cemaattir. :)

türkiye müslümanlarına göre zaten sadece bu kesim cennete gidecek...diğerleri islamı hep yanlış yorumluyo..malezyasından arabistanına, suriyesinden libyasına...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hafız esad sunni değil.. Müslümanlar 73 fırkaya bölünmüşlerdir, bunlardan sadece Ehl-i Sünnet ve'l-Cemaat haktır..
Bu durum hadislede sabittir.
"Haberiniz olsun! Sizden önce Ehl-i Kitap, yetmiş iki millete (dine, fırkaya) bölündüler. Bu ümmet ise yetmiş üç fırkaya bölünecek. Bunlardan yetmiş ikisi ateşte, sadece biri Cennet'tedir."
Bu da Ehl-i Sünnet ve'l-Cemaattir. :)
Sunni olmayanlarin abdest almadiklarini mi iddia ediyorsun?
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Arkadaslar mevzuyu nerelere getirdiniz.
Evet haber reklam yapiyor.
Ama reklami yapan Kenan degil.
Roportaji yapan gazete.
Insafsizlik etmeyin.
Kenan'in inancli bir insan oldugunu,elinden geldigince ibadetlerini aksatmadigini,hayayini da inandigi dinin var olduguna inandigi kurallarina uygun kurguladigini hepimiz biliyoruz.
Kenan sorulan sorulara cevap vermus.
Ama roportaji verdigi gazete olayi kendi goruslerini dikte etmek icin kullanmis.
Hani acikca yazmamislar ama varilmak istenen sonuc su.
Bakin imanli olursaniz,dunya sampiyonu olursunuz.
:)
Simdi hedef kitle keriz olursa, haftasonu gider istanbul parka,
Uckuluvalla bir elham okur,
zaten abdestide tam,
Cikar yarisa,Baris'in da eline verir,Toprak'in da, Semih'inde.
:)

+Motora bindiniz, birazdan yarış başlayacak. Ne yaparsınız?

-Yarışa abdestli çıkarım. Mutlaka dua ederim. Şimdiye kadar abdest almadan piste çıkmadım.

bnece bu soruda gazetenin bi suçu yok eğer bu şekilde geçtiyse...gazete bunu başlık yapmış o kadar...cevap da bu sorunun cevabı değil esasında..adam motor üstünde starta saniyeler kala ne yaparsınız diye soruyo...bunun cevabı besmele çekerim olabilir, sayı sayarım olabilir, etrafı keserim olabilir, burnumu karıştırırım olabilir ama kenanın verdiği cevap olamaz...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst