- Katılım
- 14 Ağu 2010
- Mesajlar
- 2,051
Biraz reklama kaçmış sanki.Bende abdestsiz evden çıkmıyorum ama bunu hiç bir zaman söylemedim kimseye, çünkü gerek duymadım.
İnançları ile hareket etmesi güzel birşey. Halk tarafından daha iyi benimsenir ve takip edilir.Fakat reklam malzemesi yapmak gerçekten hoş değil.
İnançları ile hareket etmesi güzel birşey. Halk tarafından daha iyi benimsenir ve takip edilir.Fakat reklam malzemesi yapmak gerçekten hoş değil.