Kenan İspanyada Kaza Sonucu Yarış dışı kaldı.

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Kenan Sofuoğlu'nun 3. sırada giderken kaza yapıp yarışdışı kaldığı Moto 2'deyse kazanan Stefan Bradl oldu.

Moto 2 yarışa pol pozisyonunda başlayan Srefan Bradl'dı. Sezonun ilk 4 yarışından 2'sini kazanan Bradl ilk virajla beraber liderliği eline geçirdi. Kenan Sofuoğlu ise 17. sırada başladığı yarışın en hızlı yükselen ismi oldu. Daha ilk turda 11. sıraya yükselen Sofuoğlu 2. turda 8. sıraya, 3. turda 5. sıraya yükseldi. 4. sırada takım arkadaşı Dominique Aegerter üzerinde baskı kuran Kenan Sofuoğlu 8. turda rakibini geçmeyi başardı. Daha sonra Aleix Espargaro'yu geçip 3. sıraya yükselen Sofuoğlu, 2. sıradaki Julian Simon'u geçmeye çalışırken rakibine çarptı ve 2 yarışçı da yarış dışı kaldı. Yarışı Stefan Bradl kazanırken genel klasman liderliğini de sürdürdü.

Kaynak: NTVspor

253685_10150211473542451_63727972450_7041937_2685893_n.jpg


249925_10150211473652451_63727972450_7041940_1454437_n.jpg


246785_10150211473722451_63727972450_7041941_2780080_n.jpg


247855_10150211473807451_63727972450_7041943_4724708_n.jpg


254395_10150211473902451_63727972450_7041947_3373796_n.jpg


254565_10150211473987451_63727972450_7041948_6831806_n.jpg


250325_10150211474087451_63727972450_7041952_1181389_n.jpg


251560_10150211474147451_63727972450_7041953_2185004_n.jpg


247945_10150211474227451_63727972450_7041954_5096090_n.jpg


251115_10150211474417451_63727972450_7041957_8110346_n.jpg


247095_10150211474542451_63727972450_7041960_1226867_n.jpg


254055_10150211474642451_63727972450_7041961_2768213_n.jpg


249520_10150211474752451_63727972450_7041964_1303515_n.jpg


249265_10150211474852451_63727972450_7041965_993987_n.jpg


249295_10150211475002451_63727972450_7041967_2883189_n.jpg


250585_10150211475202451_63727972450_7041968_3105038_n.jpg


249410_10150211475302451_63727972450_7041969_1144257_n.jpg


251385_10150211475497451_63727972450_7041971_8012429_n.jpg


249465_10150211475567451_63727972450_7041972_156580_n.jpg


250365_10150211473242451_63727972450_7041931_2493877_n.jpg


250705_10150211473457451_63727972450_7041935_4009374_n.jpg


[yt]9Or3Ixcpr34[/yt]
 

Ekli dosyalar

  • moto2kenankaza.jpg
    moto2kenankaza.jpg
    38.2 KB · Görüntüleme: 9,817
Son düzenleme:
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Umarım allah yardımcısı olmuşturda ciddi bişeyi yoktur resimlerde çok kötü gözüküyor. :pale:

Bilgisi olan varmı sağlık durumuyla ilgili ?
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Umarım kazada ciddi bir şey yoktur.
Yalnız Kenan'ın adına seviniyorum, bir şeylerin düzelmesi üst sıralara çıkmaya başlaması gerçekten sevindirici.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Kazada hatalı olan Kenan kaza sonrası hemen Julian Simon'dan özür diledi.
Julian Simon'un bacağında birkaç kırık varmış ve hastaneye kaldırılmış.
Yarış komiserleri tarafından değerlendirilecek olan kazadan Kenan'ın ceza alması bekleniyor.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kenanıma geçmiş olsun...belkide bu kaza hayra alamet...bir kırılma noktası olacak ve istikrarlı bir şekilde yükselişe geçecek...
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
O nasıl bir fırlamaktır yarabbim. :( Umarım Simon'da hasar kalmaz.Kenan iyiymiş.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
ss ustaları daha iyi bilirler,kenan durabilir miydi o virajda o hızda veya çok daha yavaş düşebilir miydi,bana sanki adama arkadan dokunduktan sonra kendi kendini cezalandırmak için düşmüş gibi geldi.
 
Katılım
16 May 2011
Mesajlar
10
17. başladığı yarışda 3. pozisyona gelmek çok zor bir iş, 125cc, Gp2 ve GP dahil hepsini izledim bugün , en heycan verici pilot Kenanımdı.. Hırsa biraz yenik düştü, mükemmel bir pilot, bir daha böyle talihsiz kazalar geçirmemesini dilerim..
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
İlk defa 125cc yarışına denk geldim. Yarış bitmek bilmedi arkadaş!!!

Kenan'a ve Simon'a geçmiş olsun diliyorum.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Kenanımıza geçmiş olsun
Simon çok fena takla atmış ya o kazadan sonra yaşaması cidden sevindirici:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
Çok çok çok tehlikeli bir kaza olmuş. Resmen verilmiş sadakaları varmış. Geçmiş olsun ikisine de.
 
Katılım
30 May 2011
Mesajlar
377
Sabah Youtube Den MotoGp Videolarını izliyordum . Kenan Abininde videosunu izlemiştim motorla Adeta virajlarda Süzülüyordu .

Çok kötü oldum bu Haberi görünce Umarım kısa sürede Kendini Toparlar . İyileşir umarım durumu çok kötü değildir. Rabbim Acil Şifalar versin.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Kazada hatalı olan Kenan kaza sonrası hemen Julian Simon'dan özür diledi.
Julian Simon'un bacağında birkaç kırık varmış ve hastaneye kaldırılmış.
Yarış komiserleri tarafından değerlendirilecek olan kazadan Kenan'ın ceza alması bekleniyor.

Maalesef:pale: Burada bence dikkat edilmesi gereken bir şey var hız teknik makine ne olursa olsun en ufak bir hata nelere yol açıyor.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst